ODLAZE S FACEBOOKA, INSTAGRAMA...

UniCredit se povlači s društvenih mreža: Radimo na unapređenju vlastitih kanala

Autor

Petra Vuka

UniCredit je na svojom Facebook profilu najavio potpuno povlačenje s društvenih mreža od 1. lipnja. Tako i oni, poput ručno izrađenih kozmetičkih proizvoda LUSH, više neće imati Facebook, Messenger ili Instagram.

03.05.2019. u 13:44
Ispiši članak

UniCredit Grupa, čija je i Zagrebačka banka, od početka lipnja neće više biti dostupna na društvenim mrežama, a sve u svrhu "unapređenja vlastitih kanala".

Podsjetimo, nakon nebrojenih skandala s curenjem podataka, UniCredit je odlučio prekinuti korištenje Facebooka za oglašavanje još sredinom 2018. godine.

UniCredit, odnosno Zagrebačka banka, nisu jedini koji odlaze s Facebooka, posljednji veliki odlazak bio je onaj poznate kozmetičke tvrtke LUSH. No, iako je LUSH tu vijest ponosno isticao hashtagovima i raznim grafikama, UniCredit je to napravila u tišini, s jednom jedinom objavom.

"Dragi followeri, želimo vas obavijestiti kako nastavljamo raditi na unapređenju vlastitih kanala kako bismo u budućnosti s vama imali još kvalitetniju komunikaciju. Zbog predanosti ovom cilju, UniCredit je najavio potpuno povlačenje s Facebooka, Messengera i Instagrama od 1. lipnja. Tako i Zagrebačka banka više neće biti prisutna na Facebooku i Messengeru", stoji u objavi na Facebooku.

Iz Zagrebačke banke su za Direktno komentirali svoju odluku.

"Ova odluka primjenjuje se na sve zemlje u kojima UniCredit posluje pa tako i na Zagrebačku banku. UniCredit vjeruje kako je najbolji pristup kvalitetnoj komunikaciji onaj putem vlastitih kanala, što je najbolji način pružanja sveobuhvatne usluge klijentima. Zato UniCredit redovito ulaže u poboljšanje digitalnih kanala, kako bi osigurao kvalitetan dijalog sa svojim klijentima", kažu.

Dodaju da Zagrebačka banka ostaje svojim klijentima na raspolaganju putem chata na službenoj web stranici ili putem e-poslovnice unutar e-zabe kao i Kontakt centra.

Komentari

Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.