'NEMA JOJ RAVNE'

Slavonija predstavila novi vizualni identitet i slogan: 'Ona je puno više od ravnice'

Autor

mp/h

Novi turistički slogan Slavonije za turističko predstavljanje domaćem i stranim tržištima je "Nema joj ravne", rečeno je u četvrtak na predstavljanju novosti u turističkoj ponudi pet istočnih hrvatskih županija, čije su se turističke zajednice udružile u Klaster Slavonija i pozvale na posjet toj regiji.

01.06.2023. u 17:44
Ispiši članak

Riječ je o županijama Brodsko-posavskoj, Osječko-baranjskoj, Požeško-slavonskoj, Virovitičko-podravskoj te Vukovarsko-srijemskoj, čije su se turističke zajednice zbog veće snage zajedničkog i strateškog predstavljanja Slavonije kao turističke destinacije na domaćem i stranim tržištima krajem 2019. udružile u Turistički klaster Slavonija.

To neformalno udruživanje pratio je i strateški plan do 2025. za projekte i zajedničke pakete kojima Slavonija želi jače turistički koristiti svoje potencijale, uključujući i nešto više od dvije tisuće turističkih kreveta u raznim vrstama smještaja te drugu infrastrukturu uz raznoliku ponudu na temelju prirodne baštine, enogastronomije, kulture, manifestacija, mogućnostima za rekreaciju, atrakcijama i drugom.

Sve više domaćih i stranih turista prepoznaje takvu ponudu, istaknuli su predstavnici tih županijskih turističkih zajednica na predstavljanju u zagrebačkoj vinoteci Bornstein u četvrtak, naglašavajući i da sve više turista i dolazi u te krajeve, posebice u pred i posezoni, ali i da ih dosta očekuju i tijekom ljeta.

Novi slogan i vizualni identitet se oslanja na takvu ponudu, te, po riječima voditeljice klastera i direktorice Turističke zajednice Osječko-baranjske županije Ivane Jurić, u samo tri riječi asocira na sve što Slavonija nudi.

"Slavonija je puno više od ravnice, prije svega tu su ljudi koji proizvode hranu i pića te načinom života pokazuju vezu ruralnog i urbanog", poručila je Jurić.

Nove ponude za ljeto

Iza novog promotivnog rješenja i slogana stoji agencija 404, koja je u sve uključila boje zemlje i zlatnih polja, a sve prati i nova ponuda za ljeto koja poziva: "Posjetite Slavoniju već ovoga ljeta".

U sklopu toga se predlaže posjetiti gradove i mjesta, muzeje, posjetiteljske centre, toplice, parkove prirode i geoparkove i mnoge druge atrakcije u svih tih pet županija.

Iz njihove bogate ponude spomenute su mogućnosti u Požegi, Pleternici s novim Muzejom bećarca, UNESCO-ovom geoparku Papuk, Kući Panonskog mora, Aquaparku Shhhuma u Velikoj, Toplicama Lipik, Plemićkoj ruti koja povezuje dvorce, kurije i moderne centre oko Virovitice, rijekama Savi, Dravi, Dunavu i drugima.

Nove ponude ima i Slavonski Brod sa starom Tvrđom i izletištima, Adrenalinskom šumom u Bebrini i novim hotelom Park u centru grada.

Sve županije nude i usluge na mnogim rančevima, salašima i OPG-ovima.

Tu su i mnoge manifestacije cijele godine poput aktualnog Vinskog mjeseca Osječko-baranjske županije, HeadOnEasta u Osijeku, Đakovačkih vezova i drugih, kao i povijesne atrakcije poput Muzeja Vučedol, iločkog dvorca, Vukovara, novog Adrenalinskog parka Bosut Rokovci-Andrijaševci sa ziplineom i drugo.

Svu su istaknuli i važnost vinske scene u Slavoniji, s naglaskom na graševinu i iločki traminac.

Porast prometa u četiri od pet županija

Po podacima iz eVisitora, u 2022. u Slavoniji je ukupno ostvareno 2,1 posto više noćenja nego rekordne 2019., a dobar trend se nastavio i u prva četiri mjeseca ove godine, u kojima su četiri od pet slavonskih županija imale velike poraste turističkih dolazaka i noćenje u odnosu na 2022. i bolje rezultate nego 2019. godine.

Jedina županija koja je u prva četiri mjeseca ove godine zabilježila nešto manji turistički promet nego lani u isto vrijeme, od jedan posto u dolascima i tri posto u noćenjima, kao i manji promet od 2019. je Virovitičko-podravska.

Najviše turista i noćenja ove godine do kraja travnja imala je Osječko-baranjska županija, 33 tisuće turista i 69,3 tisuće noćenja, što je 29 i 25 posto više nego lani, i oko 10 tisuća noćenja više nego u istom razdoblju 2019.

Najveći pak porast u odnosu na prva četiri mjeseca prošle godine, od čak 126 posto u dolascima i od 89 posto u noćenjima, ostvaren je u Vukovarsko-srijemskoj županiji s 30,5 tisuća turista i 48 tisuća noćenja.

Veliki porast dolazaka turista, od 59 posto i noćenja od 45 posto, bilo je i u Brodsko-posavskoj županiji, koja je prestigla i 2019. za oko sedam tisuća noćenja ili s 21,6 tisuća u prva četiri mjeseca ove godine.

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.