ZA KINESKO TRŽIŠTE

Richemont i Alibaba potpisali suradnju: Luksuzna roba moći če se nabavljati i na internetu

Autor

mo/h

Švicarski proizvođač luksuzne robe Richemont priopćio je u petak da će se udružiti s kineskim divom internetske trgovine Alibabom kako bi razvili platformu za prodaju luksuznih proizvoda u Kini.

26.10.2018. u 13:33
Ispiši članak

Prema njihovom će sporazumu Richemontovo online poslovanje Yoox-net-a-porter i Alibaba ući u zajednički projekt s mobilnim telefonskim aplikacijama Net-a-Porter i Mr. Porter za potrebe prodaje na kineskom tržištu, navodi se u priopćenju.

Net-porter i Mr. Porter bit će dostupni i na Alibabinoj platformi za luksuznu robu Tmall Luxury Pavilion, lansiranoj prošle godine.

Dvije su kompanije također dogovorile da će istraživati druge mogućnosti za razvoj tržišta luksuznih proizvoda u Kini.

"Naša digitalna ponuda u Kini tek će kreće", naveo je u priopćenju predsjednik uprave Richemonta Johann Rupert.

Richemont drugi je proizvođač luksuzne robe u svijetu, nakon francuskog giganta LVMH-a. Odnedavno su fokusirani na prodaju preko Interneta a kinesko tržište spada po mišljenju mnogih među najvažnija u svijetu.

Na platformi Net-a-Porter švicarska kompanija prodaje svoje i brendove konkurenata a cilj im je da modno osviještenim kupcima nude široku lepezu proizvoda.

Alibaba pad spada među najveće kompanije za prodaju putem Interneta u svijetu, s prihodima u financijskoj godini koja je završila u ožujku od gotovo 40 milijardi dolara.

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.