DOLAZE SREDINOM VELJAČE

Prvi dijelovi čelične konstrukcije budućeg Pelješkog mosta kreću prema Hrvatskoj

Autor

iz/h

Prvi dijelovi čelične konstrukcije budućeg Pelješkog mosta u petak je utovareno i u subotu iz dva pogona u Kini kreću za Hrvatsku, očekuje se da bi sredinom veljače mogli biti isporučeni, a početak montaže čelične rasponske konstrukcije predviđen ja za ožujak, izvijestili su iz Hrvatskih cesta. 

24.01.2020. u 18:19
Ispiši članak

"Ukupno 29 segmenata koji čine prvi kontingent čelične rasponske konstrukcije budućeg Pelješkog mosta danas je utovareno te sutra kreću iz dva pogona u Kini za Hrvatsku. Predviđeno je da će brodovi s tim materijalom do odredišta putovati maksimalno 35 dana, no očekuje se da će stići i ranije pa bi već sredinom veljače mogli biti isporučeni. Početak montaže čelične rasponske konstrukcije mosta predviđen je za ožujak", kažu u Hrvatskim cestama.

Pošiljka, kako objašnjavaju, obuhvaća bazne segmente središnjih stupova u moru te pojedinih segmenata čelične rasponske konstrukcije predviđenih za bočni dio mosta.

Ruta putovanja ide preko Singapura i Sueskog kanala do Luke Ploče.

Iz Hrvatskih cesta objašnjavaju da se na gradilištu mosta kopno - Pelješac, sukladno planiranoj dinamici, trenutno izvode radovi iskopa unutrašnjosti, ugradnje armature i betoniranje preostalih pilota, izvedba naglavnica pilota, izvedba stupova mosta te izgradnja upornjaka.

U međuvremenu, u tijeku su i radovi na pristupnim cestama mostu kopno - Pelješac.

Ugovorni izvođač austrijski Strabag, zadužen za radove na dionici Duboka-Sparagovići/Zaradeže, pri završetku je radova čišćenja trase i probijanja pristupnih puteva, a početak građevinskih radova očekuje se u idućem tjednu.

Na sljedećoj dionici, koja predviđa izgradnju stonske obilaznice (Sparagovići-Prapratno i Prapratno-Doli), ugovorni izvođač grčki Avax započeo je s organizacijom gradilišta i iskolčenjem na terenu, navode iz Hrvatskih cesta.

Inače, ugovorni izvođač radova na samom mostu kopno-Pelješac je kineski konzorcij China Road and Bridge Corporation, a taj je ugovor vrijedan 2,08 milijardi kuna (bez PDV-a), od čega se 85 posto prihvatljivih troškova financira iz EU sredstava.

Komentari

Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.