BOLJA OPCIJA
Poznati hrvatski autoprijevoznik odlazi u povijest: 'Napravili smo zaokret, osvojit ćemo svijet'
Taksi Cammeo od utorka odlazi u povijest, a zamijenit će ga Wizi, novi brend prijevozničke tvrtke koja je uz opsežno rebrendiranje presložila i poslovanje, s ambicioznim ciljem da do 2030. godine udeseterostruči promet, uz još veći rast prihoda.
"Tajna je u širenju ne samo na srednju Europu nego i na Arapski poluotok - i to već u sljedećoj godini - gdje su troškovi puno niži nego u Europi, a prihodi značajno viši", otkrio je za Jutarnji list Vladimir Minovski, vlasnik i generalni direktor Wizija.
"Cammeo je kao brend trebao facelifting i s tim smo odlučili napraviti veliki zaokret s ciljem širenja naše franšize na regiju, ali i šire. Kažemo da je Cammeo osvojio Hrvatsku, a Wizi će osvojiti cijeli svijet. Baš zato izabrali smo ime Wizi koje je kratko i zvučno i prepoznatljivo na različitim jezicima", istaknuo je.
Rekao je da je proces rebrendiranja trajao posljednjih godinu i pol i u tom vremenu su detaljno istražili tržište i nove trendove, a rebrendiranje uz novo ime uključuje novi vizualni identitet i nove boje. U tome su, kako kaže, surađivali s Anjom Zambelli Čolak i njezinom nagrađivanom agencijom Zambelli Brand Design.
FOTO: Unsplash
Bolja opcija
Uz novi vizualni identitet dolaze i nova vozila, odnosno obnova voznog parka u kojem je trenutačno oko 800 vozila, dok za Wizi vozi preko 1200 vozača, u franšiznom sustavu koji ima više modela. Bilo da vozači voze svoja vozila ili ne, svi se služe Wizijevom, ranije Cammeovom tehnološkom platformom, koja se također uskoro dorađuje inovativnim AI rješenjima, a novi poslovni model dodatno će ih motivirati da voze pod Wizijevim brendom, ističe Minovski.
Tvrtka mijenja strategiju 18 godina nakon osnivanja u Rijeci, gdje je Cammeo krenuo kao mali obiteljski taksi-prijevoznik, pa se nakon toga proširio na Osijek pa Zagreb, čime je zapravo krenula liberalizacija taksi-tržišta koja je naposljetku omogućila i dolazak platformi poput Ubera i Bolta. Danas Cammeo/Wizi vozi u tri države, Hrvatskoj, Sloveniji i Makedoniji, u ukupno 25 gradova, najviše u Hrvatskoj, te godišnje njihovi vozači prevezu 7,5 milijuna putnika.
U iščekivanju robotaxija, Rimac povukao novi poslovni potez: Korak izvan Europske unije
"Ostajemo taksi-služba s pozivnim centrom i aplikacijom te i dalje jako puno ulažemo u edukaciju vozača, sigurnost putnika i povjerenje partnera, među kojima su neki koji za Cammeo, a sada Wizi, voze zadnjih 18 godina. Cilj nam je omogućiti vozačima da se u što većoj mjeri fokusiraju na vožnju i da im naš sustav rješava sve ostalo, od nabavke vozila i financiranja do održavanja vozila", kazao je Minovski.
Komentari
VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.