VIŠE OD 11 MILIJUNA VRIJEDAN PROJEKT
Potpisani ugovori za unapređenje upravljanja državnom imovinom; plan i da se dio nekretnina Zavoda za zapošljavanje prenesu na Ministarstvo
U Središnjem državnom uredu za razvoj digitalnog društva (SDURDD) u ponedjeljak je potpisan Ugovor o financiranju projekta 'Unaprjeđenje sustava evidencije i upravljanja državne imovine' vrijedan više od 11 milijuna kuna.
Ugovor kojem je cilj koordinirano, dugoročno i transparentno upravljanje imovinom u vlasništvu RH potpisali su ministar rada i mirovinskog sustava Josip Aladrović, ravnatelj Hrvatskog zavoda za zapošljavanje (HZZ) Ante Lončar te u ime korisnika državni tajnik Središnjeg državnog ureda za razvoj digitalnog društva Bernard Gršić. Potpisivanju su nazočili i ministar državne imovine Mario Banožić, državni tajnik Ministarstva državne imovine Krunoslav Katičić i državni tajnik Ministarstva rada i mirovinskog sustava Dragan Jelić.
Ministar Aladrović je kazao je da će projekt doprinijeti reformi javne uprave i stvaranju modernih javnih usluga za potrebe korisnika sustava.
''Raduje nas kao upravljači Europskim socijalnim fondom na ovaj način možemo utjecati na kvalitete javnih usluga u RH. Europski socijalni fond, između ostalog, služi kao poluga dobrom i kvalitetnom javnom upravljanju i smatramo da će to biti i ubuduće'', rekao je Aladrović.
Banožić: Projekt za bolju kvalitetu upravljanja državnom imovinom
Ministar državne imovine Mario Banožić ocijenio je da je projekt potreban Ministarstvu državne imovine radi bolje kvalitete upravljanjem državne imovine, ali i radi ispravljanja brojnih nepravda koje su nanijete hrvatskom društvu tijekom godina zbog neadekvatnog upravljanja.
''Ovim alatom uređujemo društvo, osvježavamo Registar državne imovine i organiziramo sredstva za sve ono što Ministarstvo državne imovine prenijelo jedinicama lokalne samouprave i na taj način vidjeti status prenesenih zemljišta i nekretnina'', rekao je Banožić.
Državni tajnik SDURDD-a Bernard Gršić precizirao je da su osnovni elementi projekta nadogradnja Registra državne imovine sa svim potrebnim modulima za praćenje svih oblika imovine, nadogradnja i povezivanje sa zemljišnim informacijskim sustavom. Gršić je dodao da će projekt pomoći u izradi poslovne analitike, sustava izvještavanja i upravljanja državnom imovinom, ali i izradi javnog prikaza podataka državne imovine te izradi portala za prodaju i najam državne imovine.
Gršić je nadodao da je projekt prijavljen temeljem poziva Ministarstva rada i mirovinskog sustava kojem je odobreno financiranje u iznosu od 11.010.000 kuna, od čega je kroz sufinanciranje Europskog socijalnog fonda osigurano 9,3 milijuna kuna, dok je kroz Nacionalno sufinanciranje pribavljeno 1,6 milijuna kuna.
Govoreći o suradnji s Ministarstvom državne imovine, ravnatelj HZZ-a Ante Lončar naglasio je kako postoji strateški plan da se dio nekretnina u vlasništvu zavoda prenese na to ministarstvo. Podsjetio je da HZZ sa SDURDD-om ima potpisane ugovore vrijedne 21 milijun kuna, a naglasio je da je zavod za zapošljavanje s Vladom RH kroz svoj operativni program 'Učinkoviti ljudski potencijali 2014. – 2020.' ugovorio 8,5 milijardi kuna za subvencioniranje plaća.
Komentari
VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.