EVO ŠTO TREBATE NAPRAVITI

Pojavili su se problemi s WhatsAppom na jednom hrvatskom operateru: Ljudi zahtijevaju odgovore

Autor

aks

Prijavljeni su problemi s WhatsApp aplikacijom, korisnici su ljuti jer plaćaju uslugu koja ne radi. U ponedjeljak su se na društvenim mrežama oglasili Telemach i HAKOM.

07.11.2023. u 09:19
Ispiši članak

Telemachova kasna reakcija nagnala je ljude da obaspu Telemachovu Facebook stranicu komentarima. Zbog nedostatka njihove reakcije oštro su komentirali nepovezanu objavu te im je Telemach sa zakašnjelom reakcijom odgovorio.

"Kada mislite obavijestit ljude o tome što se točno događa sa WhatsAppom uzevši u obzir da vam korisnici prijavljuju isti problem? I to samo korisnici vaše mreže? HAKOM se već oglasio. A vi?", napisala je isfrustrirano jedna korisnica.

Nakon tri sata na Facebook objavi koju su korisnici komentirali oglasio se i Telemach.

WhatsApp pao na dva sata, službenog objašnjenja nema

"Upoznati smo s poteškoćama koje WhatsApp korisnici trenutno imaju u pristupu WhatsApp aplikaciji. Nastavno na upute HAKOM-a, u slučaju da osjetiš poteškoće u pristupu aplikaciji, sugeriramo ti da uključiš dvo-faktorsku autentifikaciju prema uputi: https://faq.whatsapp.com/1095301557782068, napisao je zaposlenik. 

Oglasio se i HAKOM

Prije Telemachove objave javio se HAKOM s uputama i linkovima kako bi se problem što prije uklonio.

"Zaprimili smo više upita gdje korisnici javljaju da imaju poteškoće u pristupu WhatsApp aplikaciji. Ovim putem želimo napomenuti kako sukladno Zakonu o elektroničkim komunikacijama (NN 76/22) HAKOM rješava sporove između operatora i korisnika javnih komunikacijskih usluga, vezane uz prigovore korisnika na ispostavljene račune, kvalitetu pružene usluge i zbog povrede odredaba pretplatničkog ugovora nakon što se provede navedeni postupak pri operatoru", napisali su.

"S obzirom na navedeno želimo naglasiti kako HAKOM nema nadležnosti vezano uz aplikaciju WhatsApp. Svakako predlažemo da uključite dvo-faktorsku autentifikaciju prema uputi: https://faq.whatsapp.com/1095301557782068... U slučaju da dođe do krađe korisničkih podataka koristite sljedeće upute: https://faq.whatsapp.com/1131652977717250/?helpref=hc_fnav," objavili si linkove kako bi korisnicima pokušali pomoći.

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.