AUTOCESTA DO BUDIMPEŠTE

Počinje gradnja novog graničnog prijelaza između BiH i Hrvatske preko mosta kod Svilaja

Autor

ig/h

Bosna i Hercegovina počinje gradnju novog graničnog prijelaza prema Hrvatskoj uz most preko Save kod Svilaja, najavila je u utorak Uprava za neizravno oporezivanje BiH (UNO).

31.03.2020. u 16:02
Ispiši članak

Predstavnici UNO i tri bosanskohercegovačke tvrtke potpisali su ugovor o gradnji graničnog prijelaza koji bi trebao biti dovršen u roku od 300 dana.

Ugovor je vrijedan 9,5 milijuna eura a kao izvođači na javnom natječaju su posao dobile tvrtke "Niskogradnja" iz Lakšata, "Alfa term" iz Mostara i "Tehton" iz Banje Luke.

Na ulazu na granični prijelaz Svilaj izgradit će se četiri prometna traka, a na izlazu tri, što će omogućiti razdvajanje putničkog od teretnog prometa.

Gradnja graničnog prijelaza preduvjet je za puštanje u promet novog mosta preko Save kod Svilaja čime bi ujedno bio prometno bio rasterećen Slavonski Brod, koji je sada među najfrekventnijim graničnim prijelazima s BiH. 

Most kod Svilaja jedan od ključnih objekata na trasi buduće autoceste na koridoru V c, a povezat će Budimpeštu i Ploče. U Hrvatskoj se autocesta od Mađarske ka BiH proteže preko Belog Manastira, Osijeka i Đakova u ukupnoj dužini od 59 kilometara.

S bosanskohercegovačke strane granice ranije je izgrađena dionica autoceste od mosta do mjesta Odžak, u duljini od desetak kilometara, no ona će imati svrhu tek kada bude izgrađeno preostalih sedamdesetak kilometara autoceste do Zenice.

Za sada nisu najavljeni nikakvi rokovi za dovršetak ovog infrastrukturnog projekta na čijoj se realizaciji u BiH radi već gotovo dva desetljeća.

Komentari

Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.