prva vožnja za premijera

Plenković otvorio vodičku obilaznicu financiranu iz EU fondova

Autor

Direktno.hr

Premijer Andrej Plenković u srijedu je prvom vožnjom otvorio novoizgrađenu obilaznicu Vodica, infrastrukturni projekt vrijedan gotovo 69 milijuna kuna koji je 85 posto financiran iz EU fondova.

17.05.2017. u 22:40
Ispiši članak

Obilaznica je duga 5,1 kilometar s tri raskrižja.

"Vodička obilaznica pridonijet će rasterećenju prometa, osobito tijekom turističke sezone koja je do sada opterećivala grad i na neki način usložnjavala boravak brojnih turista ovdje u Vodicama, kojih je sve više, na čemu čestitam gradonačelnici i svim turističkim djelatnicima Vodica i Šibensko-kninske županije", rekao je premijer.  Istaknuo je da je 85 posto obilaznice financirano novcem Europske unije i da se tu vidi "konkretna redistribucijska snaga europskog proračuna na izgradnji hrvatske cestovne infrastrukture".

Zahvalio je Hrvatskim cestama koje su bile ovlaštene za projekt i pridonijele prometnoj povezanosti i kvalitetnijem životu svih Vodičana i Vodičanki.

Osim predsjednika Vlade, na svečanosti su bili i ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković, direktor Hrvatskih cesta Josip Škorić, ministar državne imovine Goran Marić, gradonačelnica Vodica Branka Juričev Martinčev, šibensko-kninski župan Goran Pauk i čelnik županijskoga HDZ-a Nediljko Dujić.

Oleg Butković pohvalio je suradnju s Vodicama i županijom, ističući kako taj projekt može biti primjer dobre suradnje na državnoj i lokalnoj razini. 

"Mi smo prošle godine bili ovdje početkom sedmog mjeseca na otvaranju radova obilaznice i ovim putem čestitam svima koji su sudjelovali u izgradnji ovoga vrlo važnog infrastrukturnog projekta za Vodice i Šibensko-kninsku županiju. Osim ovog projekta, imamo i čvor Meterize, što je prometno rješenje za grad Šibenik, te druge projekte kao čvor Rokići i čvor Njivice, a u pripremi je i obnova ceste prema Kninu i Drnišu, rekao je ministar.

Prioritet brza cesta Knin-Drniš

Istaknuo je kako je prošli tjedan Vlada usvojila program građenja i održavanja  javnih cesta za razdoblje  2017-2020, "a Šibensko-kninska županija je sa svim svojim prioritetima u tom planu".

Na pitanje što je s projektom brze ceste Knin-Drniš koji se najavljuje od 1995. godine, odgovorio je kako on ostaje prioritet Vlade.

"Hrvatske ceste rade svu prometnu dokumentaciju, studiju isplativosti i studiju gospodarske opravdanosti. To je veliki projekt koji se priprema za EU financiranje, a do tada idemo u obnovu ceste prema Kninu i Drnišu, ali brza cesta ostaje prioritet ove Vlade", rekao je Butković.

Stroga kontrola Europske komisije

Direktor Hrvatskih cesta Josip Škorić odgovorio je na kritike nekih građana zato što su napravljena četiri podvožnjaka za poljske putove, a glavna cesta ima raskrižje sa semaforom umjesto dviju razina.

"Projekt je prošao sve uvjete i strogu kontrolu Europske komisije koji su posebno valorizirali aspekt prometne sigurnosti. U tom smislu razmatrana su križanja na državnoj cesti i na županijskoj cesti te s obzirom na promet na državnoj cesti D8 i na bivšoj trasi te ceste, ovo su tehnička rješenja koja su u ovom trenutku potpuno zadovoljavajuća i ekonomski opravdana. Što se tiče poljskih putova, naravno da su morali biti napravljeni pothodnici s obzirom na to da se na njima uglavnom koristi poljoprivredna mehanizacija, a glavna cesta namijenjena je prvenstveno motornim vozilima", objasnio je Škorić.

Obilaznica sa na početku, iz smjera Zadra  prije poslovne zone Vodice spaja na državnu cestu D8 (jadranska magistrala).,

Komentari

Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.