LAVINA REAKCIJA

Ovo nije jedina banka koja nije dobro provela spajanje: Stručnjaci šokirani lošom PR kampanjom

Autor

dm

Građani iznose brojna negativna iskustva u posljednje vrijeme u poslovanju s Erste bankom. Gotovo nevjerojatno zvuči da treća po veličini hrvatska banka nije uložila više truda u odnose s javnošću i promociju oko spomenutog spajanja, odnosno da nisu osigurali adekvatnu tehničku podršku i službu za korisnike, kako bi ublažili nezadovoljstvo klijenata, od kojih mnogi više ne žele čuti za poslovanje s Erste bankom.

"Pokušaj da saznam informaciju vezanu za račun potpuno bezuspješan. Čekanje na govornom automatu u trajanju od 18 min i slušanja poruke da su svi agenti zauzeti. I tako u nekoliko navrata! Uspostaviti kontakt je nemoguća misija. O kojem radnom vremenu govorimo i kojoj dostupnosti?! Neprofesionalno i neodgovorno prema korisnicima", piše jedna čitateljica u recenziji na poslovanje Erstea.

"Ono kad imaš karticu 28 godina i onda shvatiš da je to davno prestala biti kartica na koju si navikao. Da sam htio biti klijent Erste banke bio bih to i ranije, a ne da me se na silu gura u tu banku. Hvala, ali poslije 28 godina prerezati ću DC-a karticu! Meni je žao, ali ovo više nema smisla. Komunikacija 0, agent koji se javi, ako se javi istina ljubazan, ali nestručan ili ne može ništa pa te dalje prespaja, čekaš, ništa se ne dešava sve skupa šta meni to treba. Užas katastrofa!", piše drugi.

FOTO: Igor Šoban/PIXSELL

Forumi 'podivljali'

"Nikad lošije! Prelazak na George aplikaciju katastrofalan. Ne zanima me poslovna odluka, ali kao zadovoljni korisnik kartice dugi niz godina sad ću kartice prerezati. Ovo je sramota. Nisam klijent Erste banke i ne želim to postati silom. A sad rade upravo to s time da ništa ne funkcionira. Ne mogu uopće do informacija o novom računu, a koliko vidim on je formiran", ogorčeno navodi korisnica.

"Platio sam račun na vrijeme, kao i svaki puta do sada, u kome je i račun Dinersa za HAC-ENC (trajni nalog). Hac mi je blokirao ENC uređaj jer mu Diners nije platio. Svi se prave 'grbavi', a ja sam ostao bez uplaćenog novca. Osoblje u Dinersu-Erste ne zna posao. Da bi mi nakon pet dana zvanja rekli da Erste više ne podržava trajni nalog. To su trebali reći i prije i ne naplatiti iznos od mene", navodi korisnik i time potvrđuje pritužbe mnogih drugih kojima se uplate i transakcije ne vide, iako su davno već trebale biti proknjižene.

"Pokušaji svim kanalima komunikacije su neuspješni. Ne odgovaraju i ostavljaju dojam velike nebrige za klijente. Jako loše", zaključuje drugi i time potvrđuje sve što je neslužbeno portalu Direktno kazalo nekoliko marketinških stručnjaka koji rade u bankarskom sektoru.

FOTO: Pixabay

'Primjer kako ne treba raditi'

"Ovaj projekt mogao bi biti primjer za edukaciju budućih PR-ovaca kako ne treba raditi", ističe jedan poznati vlasnik marketinške agencije, dok poznata marketinška stručnjakinja dodaje "sve kao da je provela i osmislila njihova konkurencija".

Repovi se još vuku i iza OTP-ova preuzimanja malih banaka, gdje čak ne priznaju ni potvrde Fine o otplaćenim dugovima

Inače, nedavno spajanje poslovanja provela je i Hrvatska poštanska banka nakon preuzimanja Nove banke, no ono je puno kraće trajalo i prošlo je bez negativnih konotacija u javnosti. Ipak Erste nije izuzetak. Podsjetimo, upravo portal Direktno pisao je o brojnim repovima koji se godinama vuku nakon što je OTP banka preuzela niz manjih banaka te i dalje korisnike tih banaka tereti za dugove koje su davno otplatili. Radi se, kako smo pisali, o otplaćenim kreditima i potraživanjima naplaćenima putem Fine.

OTP-ovo preuzimanje Splitske banke također nije prošlo bez problema, koji se još vuku po sudovima

Zanimljivo, Hrvatska narodna banka se od takvih sporova izuzima i tvrdi da je to stvar korisnika i banke te da o svemu trebaju odlučivati sudovi.

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.