DOBIT PORASLA VIŠE OD 100 POSTO

Ovaj proizvođač mobitela pohvalio se velikim uspjehom u Hrvatskoj: 'A kad dodamo druge uređaje...'

Autor

ir/h

Kineski proizvođač pametnih telefona i drugih uređaja Xiaomi od 2021. godine otkad posluje u Hrvatskoj, s prodajom telefona se na tržištu izmjenjuje na drugom i trećem mjestu, a raste mu i prodaja drugih uređaja, istaknuo je to na predstavljanju portfelja Xiaomija menadžer za Hrvatsku i Sloveniju Goran Mudrovčić.

13.09.2023. u 13:22
Ispiši članak

To je ujedno prvi puta da je Xiaomi na hrvatskom tržištu predstavio cijeli portfelj proizvoda koje nude u Hrvatskoj i Sloveniji pa su osim hrvatskih bili i slovenski mediji i predstavnici kineskog veleposlanstva u Hrvatskoj, partneri te drugi, među kojima i zamjenik generalnog ditektora Xiaomija za regiju CEE&Nordics Andrzej Gladki.

Europska unija dobila bitku protiv Applea: Novi iPhone ima jednu veliku novinu

Mudrovčić je na predstavljanju naglasio da Xiaomi sa strategijom Smart Livinga ili pametnog življenje i uz prateću platformu i aplikaciju nastoji ljudima približiti pametnije načine života kroz IoT (internet of things) povezivanje uređaja. "U cijelom svijetu raste popularnost takvih uređaja i načina povezivanja", dodao je, uz podatke da je u drugom kvartalu 2023. godine broj spojenih IoT uređaja na Xiaomijevoj AIoT platformi porastao na 654,5 milijuna ili za 24,2 posto u odnosu na 2022. godina (bez pametnih telefona, tableta i laptopa).

Više korisnika nego lani

Istodobno, broj korisnika koji imaju pet i više priključenih uređaja na AIoT platformi je 13 milijuna ili 27,8 posto više nego lani. Xiaomi je osnovan 2010. godine, a danas je s proizvodima prisutan u više od 100 zemalja i regija diljem svijeta. Globalna konzultantska tvrtka Boston Consulting Group (BCG) stavila ga je na 29. mjesto na listi "50 najinovativnijih kompanija 2023.", što je pomak za dva mjesta gore u odnosu na 2022. godinu.

FOTO: HINA/Damir Senčar

Poslovne pokazatelje samo za Hrvatsku i susjedstvo, a ni Europu nisu iznosili, ali prema ranije objavljenim podacima, Xiaomijeva prilagođena neto dobit u drugom kvartalu 2023. godine porasla je 147 posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje, na 5,1 milijardi juana (jedan juan je 0,13 eura po zadnjim tečajevima). To je, kako su rekli, ujedno i najveća tromjesečna dobit kompanije od četvrtog tromjesečja 2021. godine. Ukupni prihodi Xiaomija su pak u drugom tromjesečju 2023. godine porasli na 67,4 milijarde RMB-a ili za 13,2 posto.

Prevara kruži društvenim mrežama: Ovaj put mamac im je poznata marka telefona!

Prema Canalysu, Xiaomijev globalni tržišni udio pametnih telefona povećao se za 1,6 postotnih bodova s globalnom isporukom od 32,9 milijuna pametnih telefona pa je u drugom tromjesečju 2023. godine prihod od pametnih telefona dosegao 36,6 milijardi RMB ili 4,6 posto više. Time je u drugom tromjesečju 2023. godine Xiaomi bio među prva tri igrača u segmentu isporuke pametnih telefona svijetu.

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.