STRUČNJACI OTKRIVAJU

Otvaranje Brend Foruma 2024. u Zagrebu: Zašto su potrošači vjerni nekim brendovima?

Autor

ri

Svjetski i domaći stručnjaci u Zagrebu 13. lipnja otkrivaju tajne uspjeha sveprisutnih brendova. U poslovnoj 2023. potrošači su dokazali da su lojalniji nego ikad prije brendovima koje vole. 

13.06.2024. u 17:15
Ispiši članak

Brend forum 2024. prikazuje brendove današnjice koji su između umjetne inteligencije i emocionalne vrijednosti. Prodaja licencirane robe i usluga dosegnula je rekordnih 356,5 milijardi dolara u maloprodaji u 2023., što je porast od 4,6 posto u usporedbi s 2022. (340,80 milijardi dolara), pokazuju podaci Globalne studije industrije licenciranja.

A upravo licenciranje brendova te načini kako to najpoznatiji svjetski brendovi rade, koliko i kako digitalizacija i umjetna inteligencija utječu na promjene ponašanja potrošača, kako se koristi neurobrending, odnosno kako pretvoriti članove u fanove, samo su neka od pitanja na koja će odgovoriti više od trideset stručnjaka iz cijelog svijeta, ključnih govornika i panelista na zagrebačkom Brend Forumu 2024.

U zagrebačkom Hotelu Academia će se 21. lipnja održati Brend Forum 2024 powered by Provectus Capital Partners, koji će uz hrvatske okupiti i stručnjake iz SAD-a, Kanade, Belgije, Nizozemske, Saudijske Arabije, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije. Od Chief Digital Officer Fortenova grupe i predsjednika Uprave MultiPlus Carda Bojana Radlovića dobit ćemo uvid u emocionalnu stranu vrijednosti.

FOTO: Brend Forum 2024. 

Bit će ukupno šest ključnih govornika 

Predsjednica Uprave Society of Product Licensors Committed to Excellence (SPLiCE) Kimberly Kociencki otkrit će kako licenciranju proizvoda pristupa više od 500 najprestižnijih svjetskih brendova okupljenih u njenoj asocijaciji (članovi su P&G, Ferrero, Michelin, Coca-Cola, Danone, Philips, Kodak, Mondelez, McDonalds, Under Armour, Unilever, Amazon, Zippo, Monster…). Ukupno šest ključnih govornika i 28 panelista sudjelovat će u radu Brend Foruma 2024.

"Brendovi nikad nisu bili sveprisutniji i svemogućiji, a učenje o najnovijim spoznajama s tog područja preduvjet je bez kojeg danas više nema poslovnog uspjeha. Stoga smo odlučili okupiti neke od najboljih regionalnih i svjetskih stručnjaka. Odlučili smo dovesti te stručnjake u Zagreb kako bi podijelili svoja najnovija saznanja s hrvatskom poslovnom zajednicom. Ujedno je ovo prilika da proslavimo pet godina našeg medijskog brenda, platforme Poslovni FM koja je krenula s radom 2019. godine", rekao je direktor Brend Foruma 2024. Darko Buković.

Poznati modni brend odlazi u povijest: Bankrotirali su, a Hrvati su bili ludi za njim

Buković je ujedno osnivač i glavni urednik prvog poslovnog radija PoslovniFM. Kotizacije za sudjelovanje na Brend Forumu, što uključuje i pravo sudjelovanja na Master Worskhopu, prodaju se isključivo kroz sustav Entrio, a osiguravaju i popuste niza brend partnera. Svi detalji bit će objavljivani i na posebnoj stranici projekta www.brendforum.hr, kao i na svim kanalima i u programu prvog poslovnog radija PoslovniFM i kroz sustav objava Gospodarsko-informativne agencije GIA.

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.