DOZNAJEMO
OPREZ Bankomati Erste banke ne prikazuju ispravno stanje na računima građana
Nekoliko čitatelja obratilo nam se s informacijom o greškama u poslovanju Erste banke. Stoga ako ste klijent Erste banke važno je da provjerite je li se slično možda dogodilo i vama.
Naime, kako doznaje portal Direktno tijekom rujna i listopada učestale su greške u informatičkom sustavu Erste banke. Prema tvrdnjama čitatelja bankomati su pokazivali jedno stanje na računima građana, a stvarno stanje bilo je drugačije. Na računima (deviznim i kunskim žiro računima) im je stajalo da imaju više novca nego što su stvarno imali.
Nakon što su taj novac podigli završili su u minusu i Erste banka ih je teretila za te isplate, a da pritom nije priznala svoju grešku niti je na izvodima navela da je pogrešno bilo prikazano stanje na računu.
Čitatelj koji nam se obratio nema, primjerice, ugovorenu mogućnost odlaska u minus po spomenutom računu i morao je naknadno tražiti pojašnjenje u banci i podmiriti minus u koji ne bi niti došao da mu je na bankomatu Erste banke ispravno bilo prikazano stanje po računu.
U Erste banci ispričali su se individualno klijentu, ali javnost nisu upoznali i klijente nisu upozirili na svoje internetske probleme.
Kako za Direktno pojašnjavaju u Erste banci radi se "o poteškoćama s on-line vezom Erste banke i kartičnog procesora EGCP - autorizacijskog sustava banke.
Navedene poteškoće imaju utjecaj na izvršenje platnih transakcija na način da prekid on-line veze uzrokuje moguću razliku u stanjima računa koja nisu prikazana u realnom vremenu, već su informacije o stanjima pružene sa rezervnog backup sustava i s vrijednostima iz nekog od prethodnih perioda terminske razmjene informacija Banke i autorizacijskog sustava. U konkretnom slučaju, prikazano je stanje koje nije bilo sukladno pravom stanju u realnom vremenu te je isplata odobrena".
Komentari
VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.