DOBIO SAVJETE

Opisao koliko se uistinu može zaraditi od vožnje taksija: 'Vidio sam koliko dobiju mjesečno'

Autor

jg

Hrvat se požalio kako razmišlja o zaradi dodatnog novca pa je zamolio vozače ubera za savjete.

27.09.2024. u 17:37
Ispiši članak

"Pozdrav, razmišljam o vožnji ubera kao dodatni posao. Zaposlen sam u državnoj firmi i volio bi još nešto zaraditi sa strane. Po pričama uberista oni rade tri mjeseca ljeti i cijelu zimu lade jaja jer su se 'nakesali para'. Nekako zvuči predobro da bi bilo istinito pa me zanima kako to sve skupa ide, ako neko može iskreno reći. Radim u državnoj firmi gdje imam dosta slobodnog vremena i mogao bi raditi cca 40 sati tjedno na uberu pa me zanima kolika je realna zarada u toj satnici?", poručio je Redditovac pa je nastavio.

"Auto bi isto tako morao kupiti i dao bi za njega cca 13.000 eura, nemam troškova života (živim sa svojima) osim što potrošim na sebe. Isto tako me zanima kako ide s porezom? Gdje se uplaćuje taj novac? Postoji li nekakva kvaka oko tog poreza? Isto tako živim na obali u većem gradu gdje ljeti vidim da ima posla, a zimi to bude tuga i jad", napisao je. Ubrzo su mu stigli odgovori drugih korisnika.

"Kolega s posla isto u slobodno vrijeme vozi taxi. Nisam siguran je li uber ili bolt. Kaže da mu je ok i da uspije još jednu plaću zaradit. Vozi većinom vikende i pretežito subotom noću. Pokazao mi je app i njegovu zaradu u jednom mjesecu i bilo je nekih od 1800 do 1900 eura bruto. Kupio si je novi MG i s njim vozi. Jednom je imao neku vožnju od ZG do VZ i tu je zaradio 100 +/- eura. Nisam ga previše slušao dok je pričao pa nisam zapamtio više detalja. Možda je i posao sranje, ali ne želi reći jer mu trebaju pare", napisao mu je jedan.

Razmišljam o zaradi dodatnog novca i mislio sam voziti uber. Trebaju mi iskustva vozača koji su već zaposleni na stalni radni odnos.
byu/mTechID inhrvatska

'Posla više nema toliko kao prije...'

"Imaš i onaj bla bla izvangradsku vožnju, mislim da oni dobiju na ruku gotovinu", "Na koju foru uz posao imaš 40 sati tjedno za drugi posao?", "Imaš grupe vozača na fejsu gdje se možeš realno upoznati s problemima tog posla. Kod raznih izračuna koje vidim tu na Redditu nitko ne spominje čišćenje rigotine i slično, a toga ćeš definitivno imati ako voziš noćne vikendom", neki su od komentara.

"Možeš dodatno raditi maksimalno osam sati (10 s prekovremenim) tjedno. Sam plaćaš gorivo, doprinose i još ti se uzima 10 posto provizije tjedno. Posla više nema toliko kao prije dvije godine jer se nakupilo dosta (previše) stranaca. Ekipa dobro zaradi u Dubrovniku, Splitu i slično preko ljeta jer su dolje cijene na uberu/boltu više nego u Zagrebu, a turista ima dva milijuna. Zagreb jedino srpanj/studeni/prosinac kad je veća potražnja i bolja zarada, ovo ostalo li-la", napisao je pa nastavio.

Najpoznatiji taksi prijevoznik ukinuo najjeftiniju vožnju: 'Pomno smo pratili trendove'

"S obzirom na to da možeš vozit max. od osam do 10 sati tjedno (računa se vrijeme od prihvata vožnje do završetka), po meni nedovoljno za neku zaradu jer imaš puno troškova a nedovoljno vremena. E, da: i auto nemoj preskupi jer samin tim što imaš 'bolji' auto, ne znači da ćeš više zarađivat. Bit će jednako ili par eura više zbog par comfort vožnji tjedno. Plus kad se ekipa vozi za dva, tri ili četiri eura, ni ne zaslužuju imat bolji i komforniji auto. Ja sam vozio sa daciom (svojom) i svaki dan sam neke mrlje čistio sa siceva", poručio je.

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.