ISPUNITE ANKETU

Online istraživanje za mlade u sklopu projekta 'mimladi.hr - novo lice naslovnice'

Autor

bkk

Svjetski savez mladih Hrvatska (SSMH), osluškujući potrebe mladih u Hrvatskoj, prepoznao je problem nekvalitetnog izvještavanja o problemu nezaposlenosti mladih u medijima. Mladi koji se suočavaju sa statusom nezaposlenja, u medijskom prostoru su nerijetko prikazani kao statistički alarmantna, ali i pasivna društvena skupina, izvijestili su iz te Udruge.

24.12.2020. u 10:08
Ispiši članak

Uz to, prevladava model prebacivanja medijske odgovornosti problema nezaposlenosti na javne vlasti, pri čemu je uočljiv nedostatak istraživačkog znanja medijskih djelatnika o načinima podizanja vidljivosti problema mladih.

Kao odgovor na taj problem SSMH osmislio je projekt "mimladi.hr - novo lice naslovnice" kojim se, uz partnere Filozofski fakultet Osijek i udrugu Generacija.hr - Udruga za promicanje medijske kulture, međugeneracijske solidarnosti i zaštite prava mladih, obitelji i umirovljenika, prijavio na natječajni poziv Mediji zajednice - potpora socijalnom uključivanju putem medija, faza I. Ministarstva kulture i medija, a sufinanciranog je iz Europskog socijalnog fonda u sklopu Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014. - 2020.

"Cilj projekta je stručnim i kvalitetnim medijskim objavama podići svijest o problemima, potrebama i mogućnostima mladih te im pomoći pri zapošljavanju.  Kroz edukacije i radionice medijski djelatnici steći će nova znanja i usavršit će vještine istraživačkog novinarstva, čime će se poboljšati kvaliteta medijskog izvještavanja te podići svijest o problemu nezaposlenosti mladih. Otvaranje prostora za dijalog i poticanje konstruktivne javne rasprave pomoći će njihovu (re)integraciju u društvo", istaknula je Katarina Kljajić, voditeljica projekta.

Kako bi što bolje prepoznali informacijske potrebe mladih koji se bore s nezaposlenošću, SSMH u suradnji s Filozofskim fakultetom Osijek provodi online istraživanje za 1500 mladih osoba u dobi od 15 do 30 godina. Istraživanjem će se ispitivati informacijske potrebe mladih koji su u potrazi za zaposlenjem, a rezultati istraživanja koristit će se u pripremi stručnih edukacija za medijske djelatnike kako bi bili obučeni i spremni odgovoriti na iskazane potrebe.

Također, rezultati istraživanja pomoći će medijskim djelatnicima pri pisanju članaka i snimanju podcast emisija kako bi sav medijski sadržaj koji će biti objavljen kroz projekt odgovarao na informacijske potrebe koje su iskazane prilikom istraživanja.

SSMH poziva sve mlade osobe od 15 do 30 godina da ispune anketu i tako pomognu osobama koje provode projekt u što boljem razumijevanju potreba mladih, što je prvi korak ka poboljšanju položaja za nezaposlene mlade osobe. Anketu možete ispuniti ovdje.

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.