završen natječaj

ODLUČENO JE Pelješki most gradit će Kinezi

Autor

dm

Hrvatske ceste d.o.o. u petak su donijele Odluku o odabiru izvođača radova na izgradnji mosta Pelješac s pristupnim cestama. Najveći prometni projekt u Hrvatskoj trebao bi najvećim dijelom biti sufinanciran sredstvima Europske unije, a most će raditi kineski konzorcij.

12.01.2018. u 13:37
Ispiši članak

"Od pristigle tri ponude, odabrana je za sklapanje ugovora o javnoj nabavi ona od Zajednice ponuditelja: China Road and Bridge Corporation, CCCC Highway Consultants Co. Ltd., CCCC Second Highway Engineering Co. Ltd. i CCCC Second Harbour Engineering Co. Ltd., s cijenom ponude u iznosu od 2.081.608.270,72 kn ( bez PDV-a) te rokom dovršetka radova od 36 mjeseci.

Ista ponuda je ocijenjena prema kriterijima kao ekonomski najpovoljnija ponuda. Rok mirovanja iznosi 15 dana.

Odluka o odabiru  objavljena je i na službenim stranicama Hrvatskih cesta d.o.o. i u elektroničkom oglasniku javne nabave", priopćeno je u petak iz Hrvatskih cesta.

Rok mirovanja znači da ostala dva ponuditelja imaju rok za žalbu od 15 dana.

Inače, od mogućih osam ponuditelja koji su prošli prvu pretkvalifikacijsku fazu, na natječaj su se javila tri ponuditelja - zajedničku ponudu poslali su talijanski Astaldi i turska tvrtka IC Ictas; austrijski Strabag te kineski konzorcij pod imenom China Road and Bridge Corporation. Njihove ponude premašivale su procijenjeni iznos gradnje od 1,8 milijardi kuna.

Zajednička ponuda Astaldija i turske tvrtke iznosi 2,55 milijardi kuna bez PDV-a, odnosno 3,19 milijardi kuna s PDV-om, dok Strabagova doseže 2,62 milijardi kuna bez PDV-a, odnosno 3,28 milijardi kuna s PDV-om. 

Kineski konzorcij dao je ponudu od 2,08 milijardi kuna bez PDV-a, odnosno 2,6 milijardi s PDV-om. U tom su konzorciju inače CCCC Higway Consultants, CCCC Second Higway Engineering i CCCC Second Harbour Engineering.

Pelješki most proglašen je projektom od iznimnog strateškog značaja za zemlju, ukupna vrijednost projekta je 526 milijuna eura s uključenim PDV-om,  vrijednost prihvatljivih troškova 420 milijuna eura, od čega se sredstvima Europske unije sufinancira 85 posto, dakle sa 357 milijuna eura. Odluku o sufinanciranju najvećeg hrvatskog projekta ikad Europska komisija donijela je u lipnju 2017.

Komentari

Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.