KONKURENCIJA NEĆE MIJENJATI

NOVO POSKUPLJENJE A1 diže cijenu, evo koliko će vas sada koštati fiksni telefon

Autor

lb/ Ivančica Ladišić, Ivo Kozarčanin/24sata

Ulaganje u mreže nove generacije 5G od strateške je važnosti za Hrvatsku kao zemlju, za hrvatsko gospodarstvo, tvrtke i građane. Budućim ulaganjima želimo pridonijeti snažnijoj digitalizaciji hrvatskog tržišta i industrije, kažu u A1.

01.08.2019. u 19:09
Ispiši članak

Taj teleoperator je najavio da će zbog povećanih troškova i planiranih ulaganja od 1. rujna uvesti mjesečnu naknadu od 20 kuna za fiksne usluge. Korisnicima šalju obavijesti o novoj naknadi u kojima piše i da imaju pravo na raskid ugovora bez naknade od danas do 31. kolovoza, piše 24sata.

HAKOM: Smiju ukidati pakete, proizvode i usluge

U Hrvatskoj regulatornoj agenciji za mrežne djelatnosti (HAKOM) kažu kako operator može formirati cijenu svojih proizvoda i usluga u skladu s odredbama Zakona o elektroničkim komunikacijama, ako time ne krše tržišno natjecanje po posebnim propisima.

"Može i ukidati pakete, proizvode i usluge, poput ostalih trgovaca. Korisnike u elektroničkim komunikacijama, koji imaju ugovornu obvezu, štiti zakon, tako da bilo koje poskupljenje (osim u posebnim slučajevima propisanim zakonom) u odnosu na ugovoreno znači pravo raskida bez naplate penala. Korisnici kojima je istekla ugovorna obveza, a ne žele skuplje plaćati uslugu za koju smatraju da nije bolja nego postojeća, mogu ionako bez penala odabrati drugi paket ili prijeći drugom operatoru", objašnjavaju u HAKOM-u.

Dodaju i kako je zbog zaštite korisnika zakonom propisano pravo raskida ugovora s obveznim trajanjem unutar 30 dana od objave izmjene cjenika.

Korisnik ima pravo na raskid

"U tom roku korisnik ima pravo na raskid, o čemu mora biti pravodobno obaviješten. Ako se po prigovoru korisnika utvrdi da nije pravodobno obaviješten, naravno da će se pravo raskida omogućiti od onog dana kada je korisnik stvarno i obaviješten. Kad je to, treba dokazati operator, a ne korisnik" istaknuli su u HAKOM-u.

U HT-u, pod čijom kontrolom su i Iskon te Optima, pa imaju 52,3 posto korisnika telefonskih usluga u fiksnoj mreži, odgovorili su kako “sad ne planiraju mijenjati cijene svojih redovitih ponuda” i dodali kako nemaju praksu komentirati poslovne poteze trećih strana.

Komentari

Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.