BEZ ZAUSTAVLJANJA

NOVITET NA AUTOCESTI: S jednim ENC-om moguće je stići od Zagreba do Pule

Autor

ig/h

Korisnici elektronske naplate cestarine (ENC) više ne moraju imati dva uređaja ili se registrirati posebno kod svakog upravitelja kako bi se bez zaustavljanja vozili Istarskim ipsilonom i autocestama pod upravljanjem Hrvatskih autocesta i Autoceste Rijeka – Zagreb, piše u srijedu Večernji list.

23.09.2020. u 09:39
Ispiši članak

Istarski ipsilon je pod koncesijom tvrtke Bina Istra i dosad njezin sustav ENC-a nije bio interoperabilan sa sustavima HAC-a i ARZ-a. ENC sustavi HAC-a i ARZ-a, pak, interoperabilni su već odavno.

U Hrvatskoj je oko 566 tisuća korisnika ENC-a, od toga HAC-ovih 346.231, Bina Istra ih ima 120.000, a ARZ oko 100.000.

U Bina Istri i HAC-u objašnjavaju da svi sadašnji i novi korisnici ENC-a uz registraciju kreditne ili Inine kartice sad mogu putovati diljem Hrvatske bez potrebe za dodatnom registracijom svog ENC uređaja i potpisivanjem ugovora kod svakog upravitelja autocesta u RH, a i dalje će moći koristiti popuste kod svakog upravitelja. Za osobna vozila popusti iznose i do 30 posto za korištenje autoceste i do 50 posto za prolaz kroz tunel Učka.

Kako naglašavaju iz HAC-a i Bina Istre, uspostavljanje interoperabilnosti za ENC postpaid uslugu bitan je korak u povezivanju upravitelja autocesta u Hrvatskoj koji omogućuje korisnicima neometano i jednostavno putovanje, bez ikakvog fizičkog kontakta, a što je posebno bitno u današnjim uvjetima kad se cijeli svijet susreće s virusom COVID-19.

To znači da se interoperabilnost odnosi samo na postpaid korisnike ENC-a, odnosno s trajnim nalogom, a njih je 50-ak tisuća.

Komentari

Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.