POTVRĐENO JE

Novi podaci pokazali su koju funkciju imaju naši mobiteli: Istina bi mnoge mogla uplašiti

Autor

im

Ako vaš glas ili podaci o ponašanju sugeriraju da razmišljate o kupnji nečega, često se na mobitelima krenu pojavljivati reklame za taj artikl.

03.09.2024. u 16:21
Ispiši članak

Iako mnogi već duže vrijeme sumnjaju u to, sada dostupne informacije govore da se nas mobilni telefoni doista prisluškuju. Jedan od Facebookovih marketinških partnera je detaljno opisao kako tvrtka prisluškuje razgovore korisnika kako bi stvorila ciljane oglase.

Cox Media Group (CMG) tvrdi da njihov softver "Active-Listening" koristi AI za prikupljanje i analizu "podataka o namjerama u stvarnom vremenu" slušajući ono što govorite putem telefona, laptopa ili mikrofona.

"Oglašivači mogu upariti glasovne podatke s podacima o ponašanju kako bi ciljali kupce na tržištu", navodi se. Nije jasno prisluškuje li softver Active-Listening stalno ili samo u određenim trenucima kada je telefonski mikrofon aktiviran, kao što je tijekom poziva.

FOTO: Pixabay

Razgovor o proizvodu ili usluzi može prouzročiti pojavu oglasa

Oglašivači zatim koriste te uvide kako bi ciljali na "in-market potrošače", a to su ljudi koji aktivno razmatraju kupnju određenog proizvoda ili usluge, piše Daily mail.

Velika promjena na vrhu prodaje mobitela: Apple je svrgnut s trona

Na primjer, razgovor o Toyotinim automobilima ili njihovo traženje moglo bi vas potaknuti da počnete vidjeti oglase za njihove najnovije modele.

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.