ISPRIČAVAJU SE KORISNICIMA
Nakon objave teksta na portalu Direktno oglasio se Erste: Potvrdili su nezadovoljstvo
Nakon što je u ponedjeljak portal Direktno objavio tekst o nezadovoljstvu dijela klijenata Erste banke procesom pripajanja poslovanja Erste Card Cluba, koji izdaje Diners kartice, oglasila se i Erste banka odgovorivši na ranije postavljene upite portala Direktno.
Pitali smo Erste banku koliko su primili prigovora klijenata nezadovoljnih spajanjem/preuzimanjem poslovanja Erste Card Cluba i koliko se nakon tog spajanja smanjio broj klijenata, odnosno koliko ih je prestalo poslovati s Erste bankom?
"Zbog zahtjevnosti i kompleksnosti tehničke provedbe preuzimanja dijela poslovanja Erste Card Cluba u segmentu izdavanja kartica, Erste banka je zabilježila određene teškoće tehničke prirode, koje su se ponajprije očitovale u nemogućnosti prikaza svih funkcionalnosti povezanih s kartičnim plaćanjem u aplikaciji George.
Slijedom toga, proteklih je dana očekivano povećan i broj upita klijenata, kako u okviru poslovne mreže, tako i na našim online kanalima. Veći dio poteškoća u međuvremenu je otklonjen, dok se na rješavanju preostalih nedostataka i omogućavanju svih funkcionalnosti unutar aplikacije ubrzano i vrlo intenzivno svakodnevno radi te vjerujemo da će u najskorijem roku doći do potpune stabilizacije u ovom segmentu.
FOTO: Ivana Ivanović/PIXSELL
Isprika korisnicima
Shodno navedenom, dio klijenata je iz navedenih razloga na žalost imao poteškoće i doživio određene neugodnosti te im se ovim putem najiskrenije ispričavamo i ujedno zahvaljujemo na razumijevanju", stoji u odgovoru Korporativnih komunikacija Erste banke.
O drami u Erste banci prvi je pisao portal Direktno
"Osim manjeg broja pojedinačnih slučajeva u kojima su klijenti najavili mogućnost zatvaranja računa, zasad nemamo naznaka o poduzimanju takvih koraka u značajnijem broju. Razumijemo da je kod jednog dijela njih vrlo izraženo nezadovoljstvo zbog problema koje su imali te duboko vjerujemo da ćemo u idućem razdoblju, nakon potpune stabilizacije poslovanja u ovom segmentu, kvalitetom svog redovnog poslovanja povratiti i njihovo povjerenje", stoji dalje u odgovoru Erste banke.
Komentari
VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.