'NITKO TO NE BI PLATIO TOLIKO'

Mate Rimac posuo se pepelom: Otkrio koliko je Nevera prodao i gdje je zapelo

Autor

aks

Hrvatski poduzetnik Mate Rimac otkrio je koliko je automobila dosad prodao, a zatim je priznao zašto prodaja ne ide onako kako je planirao.

09.05.2024. u 08:45
Ispiši članak

"Tri godine nakon lansiranja serijske Nevere dosad je prodano 50 primjeraka, što je tek trećina od 150 planiranih primjeraka", priznao je Mate Rimac okupljenim sudionicima na konferenciji o budućnosti automobila Financial Timesa u London, prenosi Autocar. Osvrnuo se na rezultate prodaje dva milijuna eura vrijednog električnog, 1914 KS snažnog hiperautomobila Nevera i rekao da zasad nije ispunila očekivanja, a razlog je što kupci hiperautomobila i dalje žele sagorijevati benzin.

"Neveru smo počeli razvijati 2016. i 2017. godine, kada je elektrika bila cool", priznao je Rimac na konferenciji. "Ali sada primjećujemo da kako elektrifikacija postaje 'mainstream' pogurana od strane vlada, ljudi na vrhu sektora koji se uvijek žele razlikovati od svih, zato više ne žele električne hiperautomobile", rekao je i tako okrivio masovnim prihvaćanje električnih modela kao razlog zašto Nevera više nije toliko zanimljiva kao prije šest, ili sedam godina.

Rimac je zatim usporedio aktualan trend kod kupaca hiperautomobila s ljubavlju imućnih pojedinaca prema skupim analognim satovima koji se prodaju daleko više od običnih digitalnih pametnih satova, unatoč tome što tradicionalni satovi tehnološki mogu mnogo manje, piše Carscoops. "Apple Watch može učiniti sve bolje i može raditi još 1000 stvari, puno je precizniji, može mjeriti vaše otkucaje srca i slično, ali nitko ne bi platio 200.000 dolara za Apple Watch", istaknuo je hrvatski poduzetnik te je dodao kako baš kao što potražnja za skupim satovima klasične tehnologije ne pokazuje znakove usporavanja.

FOTO: HINA/Dario Grzelj

Novi projekti

Naglasio je da ju nije prestigla strast za digitalnim alternativama,stoga, Rimac ne vidi da će se potražnja za električnim hiperautomobilima rasti, pa tako vjerojatno Nevera nikad neće dobiti nasljednika. Rimac, koji je ujedno i šef joint venture kompanije Bugatti Rimac.

Kazao je i kako se u Rimcu bave "onim što je u to vrijeme najuzbudljivije", a to bi potencijalno moglo uključivati pogonska goriva poput prirodnog plina, vodika ili čak dizela. Nasljednik Bugattija Chirona pogonit će hibridni pogon s novim benzinskim V16 motorom, a ne samo baterije, jer kupci u toj klasi to jednostavno žele.

Rimac o prodaji koja ima posebno značenje: Pogledajte tko je prvi Hrvat koji je kupio Neveru

No to nije jedino što se događa oko kompanije Rimac - uskoro će biti predstavljen i robotaxi, a nedavno je potpisao i ugovor s BMW Grupom za isporuku baterijskih paketa za sljedeću generaciju električnih vozila iz pogona u Kerestincu.

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.