SAMO KRUGOVI

Mastercard iz logotipa izbacio naziv

Autor

lb/h

Američki kartičarski div Mastercard najavio je da će nakon više od 50 godina iz loga izbaciti ime i zadržati samo prepoznatljivi preklopljeni žuti i crveni krug.

09.01.2019. u 15:24
Ispiši članak

"Više od 80 posto ljudi spontano prepoznaje simbol Mastercarda bez riječi 'mastercard' pa smo zaključili da smo spremni za novi korak u razvoju brenda", istaknuo je u priopćenju objavljenom početkom tjedna marketinški direktor Mastercarda Raja Rajamannar.

"Živimo u dobu u kojem se sve više komunicira slikama i simbolima, a sve manje riječima", ističe se u priopćenju američke kompanije.

Fleksibilni moderni dizajn omogućit će kompaniji jedinstveni nastup u digitalnom okruženju, drže u Mastercardu.

Tim se potezom kartičarski div pridružio skupini brendova, uključujući Nike i Apple, koji se također marketinški oslanjaju na sliku, a ne ime.

"Slika govori više od riječi“, slaže se suosnivač tvrtke za marketinšku strategiju Metaforce Allen Adamson, prema pisanju američkih medija.

Novi Mastercardov logo bez riječi zrcali tehno-centrični svijet u kojem živimo, smatra on.

"Razvoj logotipa u sličicu, nalik onima za aplikacije, također se uklapa u model komuniciranja mlađih potrošača sa svijetom koji ih okružuje“, dodaje Adamson.

Komentari

Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.