NOVI PROJEKTI

Jadrolinija predstavlja novu mobilnu aplikaciju koja smanjuje gužve i čekanja u lukama

Autor

ri

Vodeća hrvatska kompanija za prijevoz putnika na Jadranu Jadrolinija zadržala je i u 2018. godini svoju lidersku poziciju na tržištu, ostvarila poslovne uspjehe, ali i najavila nove projekte koji će poboljšati zadovoljstvo putnika i djelatnika.

12.06.2019. u 10:00
Ispiši članak

Protekla poslovna godina Jadroliniji je donijela uspješne rezultate zahvaljujući kojima je zadržana pozicija lidera na Jadranu. Jadrolinija je na koncesijskim natječajima na liberaliziranom tržištu osvojila sve linije za koje se natjecala. Ključni pokazatelji govore u prilog tome te je tako 2018. u odnosu na prethodnu godinu zabilježen porast broja putnika od gotovo 150 000 tisuća (1,2%), dok broj vozila bilježi porast od 4,4%.

U 2018. godini prevezeno je ukupno 12,3 milijuna putnika i 3 milijuna vozila. Ukupni prihodi kompanije porasli su za 3,2%, a racionalizaciju poslovanja potvrđuju podaci o smanjenju ukupnih rashoda za 3,2%. Dostupni podaci za razdoblje siječanj-travanj 2019. pokazuju kako se trend dobrih rezultata nastavlja te je zabilježen prosječni rast prometa od 5%. 

Jadrolinija je i za ovu godinu najavila nove projekte koji će doprinijeti daljnjem nastavku uspješnog poslovanja. Tako je nedavno predstavljen projekt mobilne aplikacije mJadrolinija koja će putnicima omogućiti lakšu i bržu kupovinu karata. Ono što je također velika prednost putnicima je da će im se ovako uštedjeti vrijeme te će izbjeći čekanje u redu. mJadrolinija aplikacija može se skinuti s platformi App store i Google play. Uz mJadrolinija aplikaciju mogu se jednostavno kupiti karte, provjeriti red plovidbe, a dostupne su i 24/7 servisne informacije o stanju u prometu. 

Mobilna aplikacija će putnicima omogućiti sve opcije koje se nude na webu, ali putem pametnog telefona i jednostavne aplikacije. Riječ je o servisnim informacijama o stanju o pomorskom prometu (24/7), pretraživanju reda plovidbe, cijenama, i ono najbitnije, kupovinu karata. S e-kartom i pametnim telefonom možete direktno na ukrcaj na brod gdje će član posade očitati bar-code s pametnog telefona i to je dovoljno za ulazak na brod.

Glavni cilj pokretanja Jadronolinije mobilne aplikacije je u tome što će se pokušati utjecti na na smanjivanje gužve u pristaništima, rasterećenje djelatnika u prodaji u razdoblju visoke sezone, a samim time i na zadovoljstvo putnika i djelatnika Jadrolinije.

Aplikacija je napravljena da bude što jednostavnija, vizualno izgledom prilagođena standardima Jadrolinije, te je broj koraka kupnje karata smanjen na minimum, a Jadrolinija potiče putnike da aplikaciju koriste i javljaju dojmove i konstruktivne prijedloge kako bi se sam proizvod mogao usavršavati kroz vrijeme.

Brigu za svoje djelatnike Jadrolinija pokazuje i  time što su u 2018. godini intenzivirani kolektivni pregovori te je osigurano povećanje plaća za 5%, a uspostavljena je i suradnja sa znanstvenim institucijama na EU projektima. 

Osim mobilne aplikacije, Jadrolinija uvodi i novi linije

Danas Jadrolinija tijekom ljetne sezone ima 600 polazaka brodova dnevno, a najfrekventnije linije održavaju se 24 sata dnevno. Bijela flota Jadrolinije preveze godišnje preko 12 milijuna putnika i 3 milijuna vozila što je 80% godišnjeg broja svih prevezenih putnika i vozila u pomorskom prometu Republike Hrvatske.

Kako bi odgovorili na povećanu potražnju za brzobrodskim prijevozom, Jadrolinija uvodi sezonsku katamaransku liniju Dubrovnik – Korčula – Hvar – Bol – Split s najmodernijim katamaranom "Jelena", kao i katamaransku liniju Split – Hvar. U vrijeme turističke sezone kada je iznimno velika potražnja za ove linije uvelike će se olakšati put do željenih destinacija za odmor. 

 

Komentari

Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.