Povijesni rekordi

Jadrolinija dočekala 12-milijuntog putnika, Gradska luka Split također jubilarno

Autor

dd/h

Državna tajnica u Ministarstvu pomorstva, prometa i infrastrukture Maja Markovčić Kostelac podsjetila je da je prije desetak godina u Luci Split bilo svega 1,6 milijuna putnika godišnje, dok je Jadrolinija s tri milijuna putnika godišnje skočila na 12 milijuna. Smatra da je to dokaz kako se treba ići naprijed s jačanjem flote i u razvoj infrastrukture.

18.12.2017. u 17:55
Ispiši članak

Jadrolinija je u ponedjeljak dočekala 12-milijuntog ovogodišnjeg putnika i to u Gradskoj luci Split, koja je istovremeno zabilježila 5-milijuntoga putnika ove godine.

"Dosegli smo povijesni rekord u broju putnika. Imamo 12 milijuna putnika i tri milijuna prevezenih vozila. Raduje da je sve to učinjeno u skladu s najvišim sigurnosnim standardima", rekao je predsjednik Uprave Jadrolinije David Sopta.

Izjavio je da je financijsko stanje kompanije stabilno te da se iduće godine očekuje raspisivanje natječaja za izgradnju broda za vanjske otoke.

"Idemo s više brodova koji su polivalentni i koji mogu dolaziti u luke koje su sada nedovoljno razvijene", rekao je Sopta.

Dodao je da se s lučkim upravama intezivno radi na gradnji i proširenju lučkih kapaciteta kako bi novi brodovi mogli pristajati.

Direktor Gradske luke Split Vice Mihanović istaknuo je da zadnjih 20 godina ta luka ima porast putnika veći od 300 posto. 

Vesni Kurtić kao pet milijuntnoj putnici Gradske luke Split i Alfredu Dominisu kao 12 milijuntnom putniku, uručene su prigodne nagrade. Oni su u Split stigli s Brača.

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.