KONTINUIRANO RASTE
Iznenađujući podatak o osobnim automobilima u Hrvatskoj: Evo kolika je prosječna starost vozila
"Dvije trećine vozila u Hrvatskoj starije je od deset godina, a njihova prosječna starost je 13,4 godine", pokazuju podaci Centra za vozila Hrvatske.
Od ukupno registriranih 2.621.536 vozila na cestama je gotovo dva milijuna osobnih automobila (1.915.521), a 66,7 posto automobila staro je više od deset godina.
Broj registriranih osobnih automobila veći je iz godine u godinu i trendovi pokazuju kako će nastaviti s rastom. Nažalost, kontinuirano raste i starost vozila.
S obzirom na to u posljednjih 15 godina do danas, prosječna starost osobnih automobila porasla je s 9,9 na 13,4 godine. Ukupno je pregledano 2.406.952 vozila.
FOTO: Pexels
Raste broj elektrificiranih vozila
Od svih tih vozila na redovnom je tehničkom pregledu njih 428.385 proglašeno neispravnima. Ohrabruje rast broja registriranih elektrificiranih vozila.
Rimac prekida s bogatim partnerom: Trebali potpisati milijunski posao, a onda se oglasio SAD
Među njima su električna, plug-in hibrina i hibridna vozila. U 2023. godini ukupan broj registriranih hibridnih vozila narastao je na 39.777 vozila, a ukupan broj potpuno električnih vozila je narastao na 7.032 vozila.
Komentari
VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.