UMIJEĆE DIGITALNOG MARKETINGA

Inspirativna priča studenta koji je uspio: 'Ismijavali su me, no stavio sam sve karte na to'

Autor

ri

Društvene mreže su kroz desetljeća redefinirale način na koji komuniciramo, zabavljamo se i stvaramo trendove u digitalnom prostoru. Inovativne platforme poput TikToka temelje se na kratkim videozapisima i algoritamski prilagođenom sadržaju koji korisnicima omogućuje neprekidno angažiranje i povezivanje na temelju interesa, a ne poznanstava, što predstavlja značajan odmak od tradicionalnih društvenih mreža koje su dominirale na samim počecima.

16.05.2025. u 17:04
Ispiši članak

TikTok je tako postao moćan alat za marketing, promociju i oblikovanje javnog mnijenja, a to je prepoznao i Dario Marčac koji je 2019. godine, tada student strojarstva iz Barilovića, odlučio napustiti fakultet i posvetiti se tada novoj društvenoj mreži TikTok, a mnogi su njegov potez smatrali neozbiljnim. "Bilo je teško, ismijavali su me i nisu me shvaćali ozbiljno. Na LinkedInu su me napadali, najviše mi je smetalo što su to bili ljudi kojima je u opisu profila stajalo da su marketinški stručnjaci. No, imao sam širu sliku. Stavio sam sve karte na TikTok makar to značilo da će iskustvo biti sve što ću dobiti od toga.

Imao sam najvrjedniji resurs – pažnju publike koja me pratila. Ako znaš raspolagati s tim, može se svašta lijepo napraviti", ispričao je Marčac za Forbes. No, Marčac je u toj platformi prepoznao potencijal koji su drugi zanemarivali. Ubrzo je osnovao agenciju Crew Media, specijaliziranu za TikTok marketing koja danas okuplja tim od 24 zaposlenika i surađuje s oko 70 kreatora sadržaja koji zajedno imaju više od osam milijuna pratitelja. Njegova agencija danas vodit TikTok profile za najpoznatije brendove u regiji, a njegovu nevjerojatnu priču imat ćete prilike čuti na drugom izdanju INFLU FEED konferencije koja će se održati 10. lipnja s početkom u 10:00 sati u CineStaru, Z Centar, Zagreb (Ljubljanska avenija 2B).

Prvi uzbudljivi panel konferencije INFLU FEED nosi naziv ‘DESETLJEĆE DIGITALNE EVOLUCIJE‘ i počinje u 10:15 sati. Otvara ključna pitanja o razvoju influencer kulture u posljednjih deset godina. Panel će se fokusirati na dubinsku analizu transformacije influencera – od promotora proizvoda do stvarnih lidera digitalnih zajednica i ambasadora vrijednosti. U dinamičnom razgovoru govorit će se o tome kako su se komunikacijske prakse influencera promijenile, kako se danas gradi autentičan odnos s publikom i koji su najvažniji elementi za razvoj dugoročnog povjerenja u digitalnom prostoru.

FOTO: Ronald Gorsic / CROPIX

Susret struke i publike

U kontekstu sve bržih promjena i rasta novih platformi, sudionici će raspravljati i o izazovima koje donosi evolucija algoritama, fragmentacija publike, kao i o novim prilikama za kreatore da oblikuju snažne, angažirane zajednice. U panelu će uz pionira TikTok marketinga na Balkanu Daria Marčaca sudjelovati i Stjepan Zelić, suosnivač platforme Hypefy, specijalizirane za povezivanje brendova i influencera te Ranko Vučinić, savjetnik za strateško komuniciranje iz 404 agency. Ovaj panel bit će idealna prilika za sve sudionike konferencije da steknu uvide u ključne promjene koje su oblikovale industriju te da čuju mišljenja stručnjaka koji svakodnevno djeluju na presjeku sadržaja, strategije i tehnologije.

Nakon uspjeha prošlogodišnjeg izdanja, novo izdanje konferencije INFLU FEED okuplja vodeće influencere, stručnjake i zaljubljenike u digitalni marketing. Dinamični svijet influencera nastavlja se razvijati iz godine u godinu, a s pojavom novih platformi, influencer marketing sve više potvrđuje svoju ključnu ulogu u povezivanju s publikom svih generacija. Ipak, s rastom popularnosti dolazi i veća odgovornost. Upravo zato, ovogodišnje izdanje stavlja naglasak na nove tehnologije, strateške suradnje i inovativne pristupe, uz sudjelovanje influencera različitih razina iskustva te brendova koji žele naučiti kako na autentičan i učinkovit način koristiti moć digitalnog utjecaja.

Nikad jači Influ Feed: Kako iskoristiti svoj maksimalni potencijal kroz influensanje

Ovogodišnje izdanje donosi još sadržajniji program i širi pogled na industriju: kombinacijom novih tehnologija, strateških suradnji i kreativnih pristupa, događaj otvara prostor za otvoreni dijalog između influencera različitih profila i brendova koji žele bolje razumjeti kako iskoristiti puni potencijal digitalnog utjecaja u suvremenom poslovnom okruženju. Konferencija je osmišljena kao središnje mjesto susreta struke i publike – platforma za razmjenu znanja, iskustava i ideja, ali i prostor za pokretanje razgovora o temama koje definiraju smjer digitalne komunikacije i marketinga.

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.