ZA TRŽIŠNOG LIDERA

Infobip primio još jedno svjetsko priznanje

Autor

hk/h

Domaća i globalno prisutna IT tvrtka Infobip dobila je novo priznanje za tržišnog lidera - CPaaS ili "Communications Platform-as-a-Service" sektora od međunarodne specijalizirane analitičke i konzultantske kuće za medije, tehnologiju i telekomunikacije Omdia, izvijestili su u petak iz Infobipa.

27.05.2022. u 16:54
Ispiši članak

Omdia je u globalnom izvješću napravila dubinski pregled tržišta, a Infobip je priznanje dobio zahvaljujući povratnim informacijama partnera i relevantnim istraživanjima koji su ih svrstali među tržišne lidere.

Prema tom izvješću Omdije, Infobip je ove godine bio pouzdani pružatelj usluga, s visokim ocjenama u svim kategorijama. 

Iz Omdije posebno hvale i Infobipovu bogatu ponudu rješenja kao i da je uz iskustvo i razvijenim A2P (application-to-person) uslugama za razmjenu SMS i tekstualnih poruka proširila izbor te na svojoj cloud platformi nudi komunikaciju preko velikog broja raznih kanala.

Važnim su označili i brojna partnerstva, profesionalnost usluge i tehničku podršku Infobipa, prenosi se u priopćenju.

"Sektor komunikacija stalno se mijenja, korisnici uvijek traže opcije za brže i lakše povezivanje s organizacijama i brendovima, a CPaaS, odnosno komunikacijska platforma kao usluga postala je jednim od najvrijednijih alata u poslovnom okruženju. To je rezultiralo i snažnim rastom cijele industrije, te smo, svjesni utjecaja CPaaS-a na sektor i korisničko iskustvo, ponosni što nas Omdia smatra jednim od tržišnih lidera", poručio je član Uprave Infobipa za proizvode Adrian Benić.

Naglasio je i da "vrijedno rade kako bi preduhitrili promjenjive tržišne trendove" te da će Infobip nastaviti dodavati nove mogućnosti i raditi s korisnicima kako bi otkrili koje su im dodatne opcije korisne i kako im mogu isporučiti alate potrebne za uspjeh u hiperpovezanom okruženju.

Iz Infobipa podsjećaju i da su nedavno sklopili veliku suradnju s luksuznim modnim brendom Dior Beauty i azijskom megazvijezdom i članicom grupe Blackpink, Jisooo te da je za provođenje te kampanje, prve takve u kozmetičkoj industriji, korišteno Infobipovo WhatsApp Business rješenje, jedno od brojnih komunikacijskih kanala dostupnih na Infobipovoj cloud komunikacijskoj platformi.

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.