10. LIPNJA U Z CENTRU
INFLU FEED 2025: Konferencija koja oblikuje budućnost influencinga i digitalnog marketinga
Najistaknutiji influenceri, stručnjaci i entuzijasti iz svijeta digitalnog marketinga i društvenih mreža okupit će se na drugoj konferenciji INFLU FEED 2025 koja će se održati 10. lipnja 2025. godine u Z centru u Zagrebu. Adrian Krajcar, Meri Goldašić, Niko Čuturić – Ko je Niko, Karla Zelić, Melkior Bašić, Dario Marčac samo su neki od panelista koji će govoriti o svojim pričama i pogledu na svijet društvenih mreža, uz nezaobilazne teme o trendovima i najnovijim uvidima u ključne promjene koje oblikuju digitalnu komunikaciju.
Svijet influencera mijenja se iz godine u godinu, a influencer marketing već je godinama nezaobilazan u komunikaciji s publikom svih dobnih skupina. Zbog toga je cilj konferencije okupiti zajednicu čiji je utjecaj značajan i mjerljiv, kao i stručnjake iz digitalnog marketinga koji će razgovarati o aktualnim i relevantnim pitanjima, donijeti odgovore na brojne izazove i istražiti najnovije promjene u svijetu influencera.
Tako će se na panelu "Desetljeće digitalne evolucije" govoriti o tome kako su se oblikovali komunikacijski trendovi, platforme i tehnologije i kako se mijenjao i prilagođavao utjecaj influencer marketinga u digitalnom svijetu. Panel pod nazivom "Ovo je stvarno važno" otvorit će temu odgovornosti influencera i progovoriti o tome kako influenceri koriste svoje platforme za podizanje svijesti o važnim društvenim pitanjima, ali i aktivno doprinose promociji etičkih vrijednosti u izgradnji povjerenja s publikom.
Jedno od najaktualnijih pitanja u industriji influencinga bit će obrađeno na panelu "Mikro ili makro – tko zapravo utječe?" na kojemu će se raspravljati o tome kako odabrati osobu čiji osobni imidž, vrijednosti i stil života odgovaraju brendu te kako mjeriti učinkovitost suradnje s mikro, makro i mega influencerima. Svaki od njih svjestan je kratkoće pažnje koji korisnici imaju na društvenim mrežama, zbog čega je storytelling za influencere ključni alat kojim grade dugoročnu povezanost s pratiteljima. Ovaj trend bit će u fokusu panela „Storytelling – kako priče pobjeđuju algoritam?“ koji će istražiti kako influenceri koriste moć storytellinga kako bi stvorili sadržaj koji privlači i angažira publiku.
FOTO: PROMO
Ovogodišnji INFLU FEED nije samo mjesto za učenje i diskusiju
Budućnost ipak ostaje na novim generacijama, zbog čega će ovogodišnji INFLU FEED istražiti i njihov utjecaj na svijet influencinga. Panel pod nazivom "Gen Z & Alpha: nova generacija, nova pravila" bavit će se time kako različite generacije, osobito Gen Z i Gen Alpha, oblikuju sadržaj i interakciju s influencerima te koji su to novi influenceri i po čemu se razlikuju od prijašnjih generacija?
Ovogodišnji INFLU FEED nije samo mjesto za učenje i diskusiju, već i za umrežavanje i stvaranje novih poslovnih prilika. Zato ne propustite priliku čuti najnovije smjernice od stručnjaka u industriji i influencera, razmijeniti iskustva i otkriti najnovije alate i tehnike koji oblikuju digitalnu komunikaciju. Za više informacija o programu i ulaznicama posjetite web stranicu konferencije. Vidimo se 10. lipnja u Z centru!
Komentari
VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.