TKO BI REKAO

HZZO uveo veliku promjenu koja bi mogla iznenaditi Hrvate: Upravo je stupila na snagu

Autor

db/h

Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje (HZZO) od srijede 18. lipnja uvodi virtualnog glasovnog asistenta HANA koji će se javljati na besplatne telefonske linije te tako olakšati pristup informacijama osiguranim osobama i partnerima pomoću umjetne inteligencije.

18.06.2025. u 11:15
Ispiši članak

AI virtualni glasovni asistent HANA javljat će se na besplatne telefonske linije - 0800 7979 za obvezno zdravstveno osiguranje i 0800 7989 za dopunsko zdravstveno osiguranje, izvijestili su u srijedu iz HZZO-a te dodali da im se korisnici i najčešće obraćaju s pitanjima upravo putem besplatnih telefona ili putem e-maila.

Ta inovacija, naglasili su, omogućuje korisnicima trenutačne odgovore na najčešća pitanja čineći HZZO dostupnim 24 sata dnevno, sedam dana u tjednu bez čekanja.

"Prednosti HANA-e su značajno smanjenje vremena čekanja na informacije, dostupnost korisničke podrške u bilo koje doba dana, rasterećenje ljudskih operatera te unaprjeđenje korisničkog iskustva u kontaktu s HZZO-om", poručili su iz HZZO-a.

FOTO: Vladimir Dugandzic / CROPIX

Učit će kroz interakciju

Kako su pojasnili, HANA koristi naprednu tehnologiju umjetne inteligencije za prepoznavanje i razumijevanje govora, a tijekom svog rada stalno će upoznavati potrebe korisnika, proširivati znanje i znati precizno odgovarati na sve više pitanja.

Podsjetili su da je kontakt centar HZZO-a uspostavljen još 2012., u njegov je rad kroz godine uključeno više od 300 radnika educiranih za pružanje informacija i pomoć, a djelatnici prosječno obrade oko 400.000 poziva godišnje.

Umirovljenicima stiže velika promjena od 1. srpnja: 'Ne govorimo samo o povećanju'

Uvođenje AI virtualnog glasovnog asistenta HANA koja će odgovarati na sve pozive još je jedan korak ususret boljoj dostupnosti i uslužnosti, stoji u priopćenju HZZO-a.

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.