HRVATSKA TURISTIČKA ZAJEDNICA

Promocija hrvatskih destinacija na Lonley Planetu i Culture tripu

Autor

ig

Hrvatska turistička zajednica pokrenula je suradnje s vodećim svjetskim travel platformama i specijaliziranim medijima za putovanja Lonely Planetom i Culture tripom putem kojih će se novosti o hrvatskim destinacijama i turističkoj ponudi plasirati na 8 europskih tržišta do kraja srpnja.

21.06.2021. u 11:42
Ispiši članak

"Suradnje s ovako značajnim globalnim platformama za putovanja koje na mjesečnoj bazi prati gotovo 20 milijuna jedinstvenih korisnika izuzetno su važne u promociji hrvatskog turizma i naših destinacija. Na ovaj način dobit ćemo dodatnu vidljivost na ključnim europskim tržištima s kojih u ovoj godini očekujemo najveći broj gostiju“, istaknuo je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Suradnja s Lonely planetom obuhvaća tržišta Velike Britanije, Njemačke, Italije, Poljske, Nizozemske, Belgije i Francuske. Sadržaj će tematski obuhvatiti kulturu i gastronomiju Slavonije i Baranje, hrvatske parkove prirode te ponudu otoka Brača, a s obzirom da je u suradnju uključen i TZ Zadarske županije, na tržištima Velike Britanije, Njemačke i Poljske dodatno će se plasirati i posebno kreirani sadržaji na temu Zadra . S druge strane, kroz suradnju s Culture tripom plasirat će se sadržaji na temu biciklizma , ruralnog turizma , nautike i island hoppinga te vodiča kroz kulturne posebnosti hrvatske obale i to na tržištima Velike Britanije, Njemačke, Nizozemske, Francuske i Švedske.

Lonely planet nezaobilazna je globalna putnička platforma koju mjesečno posjeti 11,5 milijuna jedinstvenih korisnika, a njihova web stranica bilježi oko 32 milijuna mjesečnih pregleda. S više od 12,5 milijuna pratitelja na društvenim mrežama predstavljaju jedan od najznačajnijih travel medija na kojima korisnici traže inspiraciju za putovanje.

Culture trip također je jedan od najutjecajnijih travel medija koji mjesečno broji oko 18 milijuna jedinstvenih korisnika. Riječ je o mjestu na kojem korisnici traže inspiraciju za planiranje svojih putovanja te istražuju sadržaje koje svaka destinacija može ponuditi. Njihove društvene mreže prati oko 8,1 milijun pratitelja, a 81 posto publike čini skupina od 18 do 45 godina.

Uz plasman sadržaja, obje suradnje uključuju i plasman bannera HTZ-a kako bi zainteresiranim čitateljima pružili mogućnost istraživanja dodatnog sadržaja na web stranici Hrvatske turističke zajednice Croatia.hr.

Komentari

Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.