NOVO IT RJEŠENJE

Građani Svete Nedjelje sada jednostavnije mogu ostvariti svoja prava: Dostupan Chatbot

Autor

ri

Od petka na službenoj stranici Grada Svete Nedelje (www.grad-svetanedelja.hr) dostupno je novo IT rješenje - Chatbot - za lakšu komunikaciju, ali i jednostavnije ostvarivanje prava građana.

27.09.2024. u 13:20
Ispiši članak

Ovaj inovativni alat je osmišljen od strane Infobipa., a sve u svrhu olakšane i ubrzane komunikacije s gradskim službama. Od sada, uz pomoć Chatbot-a, građani mogu prijaviti problem ili dobiti informacije u bilo kojem trenutku, bez čekanja ili dužih telefonskih razgovora.

Gradski Chatbot dostupan je od 0-24 sata svaki dan, te građanima pruža brze i precizne odgovore na najčešća pitanja.

Koncipiran je na način da su pitanja podijeljena u šest različitih skupina: komunalna problematika, ostvarivanje prava na jednokratnu novčanu pomoć, ostvarivanje prava na stipendije, besplatan unutar gradski javni prijevoz, korištenje prostorija u vlasništvu grada, korisne informacije – kontakti.

FOTO: Grad Sveta Nedelja

Precizna i kratka uputa

Odabirom bilo koje od ponuđenih skupina, građanima se nudi precizna i kratka uputa za rješavanje odabrane kategorije poput prijave kvara javne rasvjete, prijave problema komunalnim redarima, upute za predaju zahtjeva za korištenje prostorija društvenog doma i slično. Bez
obzira na odabranu skupinu, upućeni upit, prijava ili zahtjev stiže direktno na postupanje odjelu i službeniku zaduženom za navedeno.

Testirali smo Chat GPT: Sjajno piše pjesme u Thompsonovom stilu, ali misli da je Bandić i dalje na čelu Zagreba

Vjerujemo kako ćemo ovim inovativnim komunikacijskim alatom uvelike olakšati našim sugrađanima pristup informacijama te da je ovaj Chatbot postavljen na službenoj stranici Grada Svete Nedelje korak naprijed u podizanju kvalitete komunikacije s građanima. Grad Sveta Nedelja i dalje radi na modernizaciji, ali i implementaciji, novih IT rješenja kako bi i dalje bio jedan od gradova predvodnika u informatizaciji javnog sektora.

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.