PORUKA SVIJETU

Glas poduzetnika: Odmor u Hrvatskoj je siguran!

Autor

ig

Hrvatski turistički djelatnici, ugostitelji i poduzetnici odlučili su reagirati na afirmativan način i poslati pozitivnu poruku u svijet. Priopćenjem za medije iz udruge Glas poduzetnika poručili su kako je odmor u Hrvatskoj siguran.

02.07.2020. u 15:43
Ispiši članak

Priopćenje prenosimo u cijelosti:

"I ove godine turistička sezona na Jadranu puni novinske stupce, ali ne po dobrom. Propusti kod organizacije teniskog turnira u Zadru bez pridržavanja propisanih mjera zaštite te neadekvatna reakcija nakon prvih vijesti o zaraženim natjecateljima doveli su u opasnost i ono malo turističke sezone kojoj smo se nadali.

Na žalost, nakon što je vijest o tenisačima pozitivnim na korona virus poharala sve svjetske medije i izazvala vrlo negativne reakcije o epidemiološkoj situaciji u Hrvatskoj, izostala je pravodobna reakcija Ministarstva turizma i HTZ-a, kao i bilo kakav oblik komunikacije s potencijalnim gostima iz inozemstva te gašenje medijskog požara. Udruga Glas Poduzetnika traži potpunu fokusiranost Vlade i spremnost na upravljanje kriznom situacijom.

Već smo više puta upozoravali kako su izbori raspisani u potpuno pogrešno vrijeme i svakim danom ta se tvrdnja sve više pokazuje točnom. Udruga Glas Poduzetnika okuplja brojne poduzetnike koji se bave turizmom, ugostiteljstvom i pratećim djelatnostima. Učiniti ćemo sve što je u našoj moći kako bismo spasili turističku sezonu i egzistenciju naših zaposlenika. Neke države EU poput Slovenije i Austrije već su najavile mogućnost ponovnog zatvaranja granica prema Hrvatskoj, a mnogo rezervacija za koje su se turistički djelatnici zadnjih mjeseci borili doslovno je otkazano preko noći. Šteta koja je turizmu i gospodarstvu napravljena je velika.

'U našim ugostiteljskim lokalima i smještaju ulažemo izniman trud kako bi naši gosti imali vrhunski doživljaj odmora u Hrvatskoj, naše hrane, kulture i prirodnih ljepota. Mi i naši zaposlenici dajemo sve od sebe da maksimalno kvalitetno i sigurno uslužimo naše goste, uz poštivanje svih mjera dezinfekcije i distanciranja i korištenje propisane zaštitne opreme. Hrvatska mora biti otvorena, ali mora biti i sigurna, za to brinemo svakodnevno.' rekla je Gordana Fabijanić, vlasnica poznate konobe Didova Kuća na Pagu, koja je već godinama jedan od preporučenih restorana u poznatom vodiču Gault & Millau. Gordana je također i članica Odbora za ugostiteljstvo i turizam UGP-a Brojni turisti, njih preko 200.000, su se proteklih dana na Jadranu mogli uvjeriti u vrhunsku profesionalnost hrvatskih turističkih djelatnika i ugostitelja.

Zbog svega toga, naši članovi, turistički djelatnici i ugostitelji, odlučili su poslati poruku domaćim i stranim turistima: 'Hrvatska je sigurna, a mi smo profesionalni i držimo se sigurnosnih preporuka!'

'Želimo prenijeti poruku svim medijima u svijetu i Hrvatskoj da se hrvatski turistički djelatnici i ugostitelji drže preporuka i propisa vezanih za sprečavanje širenja korona virusa i pozivamo sve turiste da dođu u Hrvatsku te države EU da ne zatvaraju granice prema Hrvatskoj. Mi smo ozbiljni i profesionalni', rekao je Vedran Jakominić, član Odbora za ugostiteljstvo i turizam UGP-a.

Mi u udruzi Glas Poduzetnika smo i dalje optimistični. Smatramo da #HrvatskaMože spasiti sezonu, čuvati zdravlje svojih građana i gostiju, pružiti gostoprimstvo svima i ići naprijed!

Odmor u Hrvatskoj je siguran jer su ugostitelji i turistički djelatnici odgovorni, te želimo da to vidi cijeli svijet uz slogan #CroatiaIsSafe. No, to vrijedni poduzetnici i djelatnici ne mogu sami. Kod organizacije turnira u Zadru su namjere bile dobre i cilj je bio pozitivna promocija Hrvatske, ali na žalost napravljeni su propusti i medijski efekt je bio upravo suprotan. Okrivljavanje organizatora i stožera neće nas dovesti nikuda, niti će popraviti štetu. Greške se događaju i na njima se uči, moramo gledati naprijed i ne raditi slične pogreške u budućnosti, biti otvoreni i minimizirati rizik.

Nadamo se da će Vlada i Stožer iz ovoga nešto naučiti, biti kritičniji prema vlastitom radu i pogreškama, da će se iskreno ispričati poduzetnicima za štetu koju su im ovom situacijom nenamjerno pričinili. Vjerujemo da će se ubuduće ponašati odgovorno i biti na visini zadatka te pomagati turizmu i gospodarstvu", stoji u priopćenju.

Komentari

Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.