NAŠLI MJESTO POD HRVATSKIM SUNCEM

Francuski mediji o Hrvatskoj kao dragulju Jadrana; poznati francuski chief promovirao slavonski fiš paprikaš

Autor

bkk

Brojni francuski mediji posljednjih dana izvještavaju o Hrvatskoj kao hit destinaciji, izvijestili su iz Hrvatske turističke zajednice.

13.08.2020. u 14:15
Ispiši članak

I dok neke zemlje brine porast oboljelih u Hrvatskoj te uvode dodatne strože mjere prilikom povratka svojih građana s ljetovanja, u Francuskoj je slika potpuno drugačija.

U udarnom terminu francuskog TV kanala TF1 tako je prikazana popularna emisija "Cuisine impossible" u kojoj su predstavljene gastronomske čari Slavonije. Riječ je o emisiji koja predstavlja destinacije kroz otkrivanje lokalnih proizvoda i proizvođača, a posebna emisija o Hrvatskoj nastala je u organizaciji HTZ-a, Predstavništva HTZ-a u Francuskoj i Turističke zajednice Vukovarsko-srijemske županije.

"Iznimno gledana emisija koju prati preko milijun gledatelja predstavila je hrvatsku regiju koju francuski ljubitelji putovanja tek otkrivaju. Ova je emisija doprinijela ne samo promociji turističke ponude Slavonije već i različitosti cjelokupne hrvatske turističke ponude. Uz to, vjerujem da će emitiranje potaknuti i veći broj rezervacija za iduću godinu kada će veliki broj Francuza realizirati svoja putovanja planirana u ovoj godini", izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.

Naglasio je i kako u Hrvatskoj trenutno prosječno na dnevnoj bazi boravi oko 14 tisuća francuskih gostiju.

U emisiji posvećenoj Slavoniji, francuski kulinarski chef Julien Duboue prihvatio je izazov prema kojem je, nakon degustacije fiš paprikaša domaćina lokalnog OPG-a Zoltana Jovića, za manje od 48 sati trebao pripremiti identično jelo, to jest identificirati sastojke ovog autentičnog slavonskog jela, uloviti ribu u Dunavu i nabaviti preostale namirnice.

Nakon uspješno ispunjenog izazova, istaknuo je izuzetno gostoprimstvo Slavonaca. U emisiji su prikazani iločki pejzaži i podrumi, vinogradi, kvalitetno vino, a Slavonija je predstavljena kao regija s bogatom turističkom ponudom.

Jadranski dragulj

Nije to jedina emisija - čari i ljepote Jadrana promovirane su i najgledanijem terminu francuske nacionalne televizije M6. Emisija pod nazivom "Francuzi našli svoje mjesto pod hrvatskim suncem" predstavila je Hrvatsku kao jadranski dragulj i hit destinaciju za Francuze posljednjih godina, koju je do sada pogledalo nekoliko milijun ljudi. Prikazane su destinacije poput Splita, Pakoštana, Paga, Nacionalnog parka Krka, Brača, Hvara i Paga, uz niz korisnih savjeta za kreiranje idealnog odmora u Hrvatskoj.

Prestižni francuski tjednik Le Figaro u svom članku uvrstio je hrvatski otok Lopud na prvomjesto triju mediteranskih rajskih otoka, uz grčki Santorini i korzikanski Brando, dok je francusko izdanje lifestyle magazina Grazia u svom članku pod nazivom "Najljepši europski otok: donosimo izbor najljepših koje sanjamo posjetiti" objavilo listu na kojoj je uvršten i otok Hvar koji se našao na visokom petom mjestu najljepših europskih otoka.

Komentari

Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.