JEDAN OD ČETIRI TRŽIŠNA SEGMENTA

FOTO: CRO BET Kladionica Hrvatske lutrije dobila novo ime i vizualni identitet za nove uspjehe

Autor

ig

Predstavljen je novi vizualni identitet Kladionice Hrvatske Lutrije koja od petka postaje: Cro Bet. Novo ime i novi vizualni identitet za igre klađenja koje čine jedan od ukupno četiri tržišna segmenta na kojima posluje Hrvatska Lutrija.

13.12.2019. u 17:01
Ispiši članak

Kladionica Hrvatske lutrije u petak je počela djelovati pod novim vizualnim identitetom i postala Cro Bet. Time je postala jedina hrvatska kladionica, u 100-postotnom hrvatskom vlasništvu. Ove promjene došle su kao odgovor na zahtjeve igrača te promjene u tehnološkom okruženju.

Cro Bet će postati prepoznatljiv i po novom liku – doktoru Ivi Ziceru, profesoru vjerojatnosti koji klađenju pristupa sa znanstvene strane i koji je svoju komunikaciju započeo na Facebook stranici HL-a, a igrači su ga premijerno mogli upoznati na Ludoj splitskoj noći održanoj povodom 15 godina Kladionice. Povodom novog vizualnog identiteta za igrače sportskog klađenja predstavljena je i nova nagradna igra 'Dupli Zicer' koja počinje 13. prosinca i traje do 26. siječnja, a dva najsretnija igrača osvojit će dva automobila: Toyota C-HR Hybrid.

Komentari

Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.