UGOVOR VRIJEDAN VIŠE OD 54 MILIJUNA KUNA

FOTO Anušić: Rješenje prometnih problema u Osijeku izgradnjom ovog podvožnjaka, san je mnogih generacija, a sada se konačno realizira

Autor

ri

U sjedištu gradske uprave u Osijeku, u srijedu su gradonačelnik Osijeka Ivan Radić i predsjednik Uprave Osijek-Koteksa d.d. Zoran Škorić potpisali su ugovor o izvođenju radova na izgradnji podvožnjaka u Ulici sv. L. B. Mandića u Osijeku. Ugovor je vrijedan 54.421.396,56 kuna, rok izvođenja radova je 21 mjesec od dana uvođenja izvođača u posao. Ujedno je potpisan i ugovor u vrijednosti 1.218.750,00 kuna za usluge stručnog nadzora, za što je najpovoljniji ponuditelj Institut IGH d.d. Zagreb.

12.11.2021. u 10:01
Ispiši članak

"Rješenje prometnih problema u Osijeku izgradnjom podvožnjaka u Ulici sv. L. B. Mandića je san mnogih generacija, a sada se konačno realizira. Južni ulaz u grad Osijek godinama je bio neuvjetan i stvarao je probleme tijekom najprometnijih sati u danu, međutim zajedničkim angažmanom lokalne i nacionalne vlasti pronalazimo rješenja na korist naših sugrađana jer grad Osijek kao metropola istoka Hrvatske to zaslužuje", kazao je župan Ivan Anušić prilikom potpisivanja ugovora.

Gradonačelnik Osijeka Ivan Radić istaknuo je kako se potpisom ovog ugovora kreće u realizaciju jednog od najvećih prometnih projekata na području grada Osijeka u posljednjih 30 godina.

"Ova je ulica jedno vrijeme bila i najopterećenija lokalna cesta u Hrvatskoj, a sada je najopterećenija gradska transverzala, pa će se izgradnjom podvožnjaka značajno rasteretiti promet na ovoj dionici te osigurati prometna protočnost. Snažnim zalaganjem Osječko-baranjske županije i župana Anušića, Vlade RH i resornog ministarstva osigurana su sredstva u omjeru 85 posto iz Kohezijskog fonda EU-a, a 15 posto iz Ministarstva mora, prometa i infrastrukture.

Vrijednost izvođenja radova je nešto malo više od 54 milijuna kuna, a trajat će do kraja 2023. godine. Izgradit će se željeznički i cestovni mostovi, pješačke i biciklističke staze, javna rasvjeta te oborinska odvodnja", rekao je gradonačelnik Ivan Radić.

Dodao da se svega nekoliko kilometara dalje, na S-cesti, gradi Gospodarski centar, što je još jedan zajednički projekt Grada Osijeka i Osječko-baranjske županije.

"Uvođenje u posao, nakon danas potpisanog ugovora, je za osam dana. Cesta će za to vrijeme biti zatvorena cijelom dužinom, od Interspara do Remixa, a dobra je stvar što postoji čvor na Vinkovačkoj koji će prihvatiti dio prometa. Krenut ćemo sa sječom platana i izmještanjem željezničke pruge izgradnjom mosta, a nakon toga ćemo napraviti i cestovni most. Najveći izazov bit će zaštita građevinske jame, crpljenje vode, ali i radovi oko groblja čiji potporni zidovi idu vrlo blizu željezničke pruge", najavio je Zoran Škorić.

Projekt obuhvaća izgradnju podvožnjaka, denivelaciju ceste (Ul. sv. L. B. Mandića) ispod željezničke pruge Osijek-Zagreb, izgradnju dva mosta, cestovnog i željezničkog, izgradnju ceste ispod mostova te izgradnju priključnih prometnica sa svom potrebnom infrastrukturom (pješačke i biciklističke staze na samom podvožnjaku kao i izgradnju  javne rasvjete, sanitarno fekalne i oborinske kanalizacije)  kojom se omogućava kontinuirani nastavak prometa bez prekidanja prometnih trasa.

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.