STANDARDI

Etika i Integritet u ISO 9001 Liderstvo i praksa

Autor

bm

Jeste li se ikada zapitali što točno izdvaja iznimne vođe ISO 9001? Dok se mnogi fokusiranje na ISO 9001 Course tečaja i ispunjavanje tehničkih standards temeljnih na zahtjevima ISO 9001 Course, uvođenje etike i integriteta uzdiže sustav upravljanja kvalitetom na nove visine.

10.10.2023. u 20:31
Ispiši članak

Ova načela ne odnose se samo na usklađenost; ona su tiha arhitektura dugotrajne uspješnosti i reputacije organizacije.

Kada vođe usklade svoje postupke s ISO 9001 Requirements kroz etičke prakse, grade povjerenje, potiču transparentnost i stvaraju uspješnu kulturu kontinuiranog poboljšanja.

Istražimo kako etika i integritet mogu transformirati vođenje i postati okosnica uspješnog sustava ISO 9001.

 

Pokažite etiku u vođenju ISO 9001

 

Uključite etiku u politike kvalitete: vođe moraju osigurati da politike kvalitete uključuju etičke vrijednosti, održivost, nabavu i društvenu odgovornost. To prikazuje predanost organizacije održavanju etičkih standarda u svim područjima, uključujući utjecaj na okoliš i dobrobit zaposlenika. Jasno definirana politika postavlja čvrst temelj za moralne odluke i pomaže uskladiti organizaciju s zajedničkim uvjerenjima.

Integrirajte etičke scenarije u odluke vođenja: vođe mogu demonstrirati etiku uključivanjem stvarnih etičkih dilema u svoje procese donošenja odluka. Na primjer, tijekom timskih sastanaka ili sesija strateškog planiranja, predstavite hipotetske situacije koje izazivaju tim da razmišlja etički. Ova praksa omogućuje vođama da usmjere rasprave o tome kako bi vrijednosti organizacije trebale utjecati na odluke. Također omogućuje zaposlenicima da razmotre etičke posljedice kada se suoče s kompleksnim situacijama, potičući okruženje u kojem ispravna odluka ima prioritet and kratkoročnim dobiti ma.

Potaknite kulturu otvorenog govora: Stvorite sigurno okruženje koje omogućuje zaposlenicima da izraze zabrinutost ili se protive neetičkom ponašanju bez straha od odmazde. Implementirajte mehanizme otvorene komunikacije, poput povjerljivih telefonskih linija ili kutija za prijedloge, i osiguranje da se svi problemi tretiraju s poštovanjem i brzo rješavaju. Ovo osnažuje zaposlenike da preuzmu odgovornost i podržava održavanje etičkih standarda organizacije.

Implementirajte etičku selekciju i evaluaciju dobavljača: Integrirajte etičke aspekte u proces odabira dobavljača, uključujući procjenu usklađenosti s pravednim radnim praksama, ekološkim propisima i pravnim normama. Kontinuirano pratite i procjenjujte dobavljače kako biste osigurali da održavaju te standarde. Ova metoda poboljšava i jača ukupnu kvalitetu i održivost opskrbnog lanca.

Programi obuke i svijesti: Svi radnici, uključujući najviše menadžment, trebaju redovito prolaziti obuke o etičkom ponašanju. Studije slučaja i stvarne situacije mogu pomoći u demonstraciji važnosti etike za postizanje ciljeva kvalitete. Koristite igranje uloga i zanimljive klase kako biste zadržali angažman radnika i pomogli im da zapamte što su naučili. Kontinuirano ažurirajte sadržaj obuke kako biste se suočili s novim etičkim izazovima i uključite povratne informacije za poboljšanje učinkovitosti programa.

Pokažite integritet u vođenju ISO 9001

Izgradnja povjerenja kroz pravedno angažiranje zaposlenika: vođe moraju tretirati sve svoje radnike jednako i pravedno, osiguravajući da se glas svakoga čuje i cijeni. Da bi to postigli, daju zaposlenicima prilike da daju povratne informacije, priznaju njihove napore i donose odluke na temelju sposobnosti, a ne favoritizma. Tretirajući sve radnike pravedno i s poštovanjem, vođe pokazuju da su iskreni i grade kulturu povjerenja i uzajamnog poštovanja na radu.

Obveza prema transparentnosti: vođe trebaju transparentno dijeliti relevantne informacije, uključujući odluke, izazove i rezultate performansi, s zaposlenicima, kupcima i dionicima. Transparentnost potiče povjerenje i povjerenje, omogućujući dionicima da razumiju razloge odluka i povećava njihovu angažiranost u aktivnostima organizacije. Ovaj pristup uklanja nejasnoće i promiče kulturu transparentnosti i integriteta.

Držati sebe i druge odgovornima: vođe moraju preuzeti odgovornost za svoje postupke i odluke, prepoznati greške kada se dogode i implementirati korektivne mjere. Također moraju odgovarati druge, osiguravajući usklađenost s standardima i načelima organizacije. Ovo postavlja standard za etičko ponašanje i osigurava odgovornost i integritet u cijeloj organizaciji.

Dosljedno donošenje odluka temeljeno na vrijednostima: vođe moraju donositi odluke koje su u skladu s vrijednostima i uvjerenjima organizacije, posebno kada se suočavaju s vanjskim pritiscima ili problemima. Dosljednost u donošenju odluka osigurava pravednost i etičko ponašanje, potkrepljujući posvećenost organizacije izvrsnosti i integritet. Ovo pomaže u stvaranju čvrste reputacije za kompaniju, interno i eksterno.

Implementacija politike nulte tolerancije na neprihvatljivo ponašanje: usvojite jasne smjernice o neprihvatljivim ponašanjima, kao što su prijevara, mito i neetičko donošenje odluka. Vođe bi trebale redovito slijediti ta pravila kako bi pokazali da ne kompromitiraju integritet. Redovito komunicirajte politiku svim zaposlenicima, osiguravajući da razumiju posljedice neprihvatljivog ponašanja. Provodite rutinske revizije i preglede kako biste otkrili i spriječili neetičke prakse, jačajući predanost tvrtke etičkom ponašanju na svim razinama.

Zaključak

Etika i integritet su temeljni za učinkovito vođenje u sustavima ISO 9001. Oni služe kao vodeća načela koja poboljšavaju prakse upravljanja kvalitetom organizacije. Kako biste dodatno poboljšali svoje razumijevanje i primjenu ovih načela, razmislite o proširenju svog znanja istražujući besplatne resurse koje nudi The Knowledge Academy.

 

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.