Industrija u problemima

Čak 30 proizvodnih pogona motora ili vozila ugroženo zbog Brexita

Autor

mo/h

 Udruga europskih proizvođača automobila (ACEA) je upozorila u ponedjeljak pregovarače na potencijalno kobne učinke izlaska Velike Britanije iz Europske unije.

19.03.2018. u 19:28
Ispiši članak

Sudbina britanske proizvodnje automobila će biti u središtu razgovora o trgovinskim odnosima nakon Brexita između dviju strana nakon razlaza predviđenog za kraj ožujka 2019.

Britanska premijerka Theresa May se zalaže za očuvanje posebnih veza nekih gospodarskih sektora s Unijom i nakon odlaska Velike Britanije.

U priopćenju u ponedjeljak je ACEA, koja predstavlja 15 velikih proizvođača kamiona i automobila, poziva pregovarače EU da posebno paze na specifične probleme sektora kako bi izbjegli potencijalno kobne posljedice za cijeli lanac opskrbe automobilima.

U tom sektoru je zaposleno oko 184.000 osoba u Velikoj Britaniji, prema podacima ACEA-e. U zemlji ima 30 proizvodnih pogona motora ili vozila.

Ukoliko Velika Britanija, drugo po veličini tržište automobila s kontinenta, ne bude više obvezna poštivati europske obveze u pogledu emisija CO2, industrija će još teže poštivati svoje obveze, upozorila je također udruga velikih proizvođača.

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.