POSLAO I PORUKU MLADIMA

Bujas Šprajcu otkrio što je objavio u Nacionalu: Pukanić mi je rekao da je u rangu intervjua s Gotovinom!

Autor

ig

Voditelju Zoranu Šprajcu u okviru platforme Uplift.hr poduzetnici Hrvoje Bujas i Hrvoje Ćosić otkrili su zašto su ostavili dobro plaćene i sigurne poslove kako bi zaplovili nesigurnim poduzetničkim vodama

02.08.2021. u 10:10
Ispiši članak

Zoran Šprajc u nizu Uplift razgovora u sklopu platforme Uplift.hr koja je namijenjena mikropoduzetnicima te malim i srednjim poduzetnicima, intervjuirat će poduzetnike te stručnjake iz tog područja, a prva dva gosta su bili imenjaci – Hrvoje Ćosić i Hrvoje Bujas.

Obojica su u privatne poduzetničke vode krenuli nakon što su odlučili prestati raditi dobro plaćene i sigurne poslove. I obojica se slažu da nikad nisu požalila zbog te odluke.

Hrvoje Ćosić danas je vlasnik Aircasha, mobilne aplikacije koja je svojevrsni mobilni novčanik i omogućava najjednostavniji način plaćanja usluga poput naplate parkinga ili kupnje GSM bonova. U poduzetništvo je krenuo nakon nekoliko godina provedenih u velikoj korporaciji što mu je bila odlična škola za dalje.

"Puno sam tada naučio, ali je onda došlo do zasićenja. Uvijek me zanimalo istraživati, bio sam znatiželjan, a s druge strane sam bio i dovoljno mlad pa sam rekao sam sebi da idem. Mislio sam ako i ne uspijem, uvijek se mogu negdje vratiti“, komentirao je Ćosić Zoranu Šprajcu. Kaže, u poduzetništvu će biti dok god mu je zabavno ići na posao, a svima onima koji razmišljaju trebaju li se upustiti u nestabilne poduzetničke vode poručuje da je šteta ne probati.

Savjet za mlade: u poduzetništvo treba krenuti čim ranije

Hrvoje Bujas, vlasnik brendova Crno jaje i Osiguraj.me, kaže da mu je otac ostao u šoku kad je prije 16 godina dao otkaz na iznimno dobrom poslu u državnoj tvrtki.

"Cijeli život sam znao da ću biti poduzetnik, pitanje je bilo samo kad ću se okuražiti, a to je često najteže. Kad sam ušao u poduzetništvo imao sam minus na računu, posuđeni kompjuter, a za prostor u kojem sam bio sam se dogovorio da ću ga platiti nakon tri mjeseca. Ne znam zašto mi je ta žena povjerovala da ću joj platiti, ali i danas joj na tome hvala“, ispričao je Bujas svoje početke. Rizik napuštanja sigurnog posla njemu se vrlo brzo isplatio jer je već prvi biznis bio uspješan.

"Prvi posao mi je bio CD vodič o opremanju nekretnina i interijera koji je izlazio uz Nacional, a prodao se uz novine u oko 90 tisuća primjera i sjećam se da mi je Pukanić rekao da je to bilo u rangu njegova intervjua s Antom Gotovinom koji je tada bio u bijegu“, ispričao je Bujas Šprajcu.

A što smatra ključnim za uspjeh?

"Nakon 16 godina uspona i padova, rekao bih da treba imati hrabrost i sreću. Poduzetnici su ljudi koji praktički cijeli dan smišljaju kako realizirati ideju, kako uspjeti na tržištu, nemaju radno vrijeme i svoj život stavljaju na panj“, odgovara Bujas koji vjeruje da je u poduzetništvo potrebno krenuti čim ranije pa je tako ponukao i svog sina da se odvaži na taj korak.

"On je druga godina fakulteta u Londonu i pokrenut će posao. Ako osjećate da ste vi za to, da želite nešto pokrenuti, ako želite biti slobodni i odlučivati doista o vašoj sudbini onda ćete biti vlasnik firme. Možda nećete uspjeti iz prve, možda nećete ni iz pete, ali ćete naučiti kako ne smijete raditi. Uspjet ćete šesti put ako ste dovoljno uporni jer meni je jedan profesor jednom rekao: "Ako si dovoljno uvjeren u svoju ideju, sve će se urotiti da se to i ostvari“, zaključio je Bujas.

Više inspirativnih priča, kao i korisnih tema namijenjenih poduzetnicima korisnici mogu pronaći na platformi Uplift.hr koju je zajedno s partnerima, suradnicima i stručnjacima u srpnju pokrenuo Mastercard.

Komentari

Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.