NA GRANICI KOREKTNOSTI

Ankica Mamić o padu drona kao reklami: Kontroverza i humor uvijek pale, ali ovakvo pozicioniranje brenda je promašeno

Autor

Vedrana Mišković

Zagrebačka tvrtka Vrtovi Hortus, koja se bavi hortikulturom, iskoristila je pad bespilotne letjelice u Zagrebu za reklamnu kampanju, o čemu je pisao portal Direktno.

30.03.2022. u 17:53
Ispiši članak

Na jumbo plakatu u Zagrebu osvanula je ilustracija bespilotne letjelice zabijene u zelenu površinu uz poruku "Pripremite svoj vrt za sve moguće goste".

 

 

Kako su došli do takve ideje, ranije su opisali sami osnivači tvrtke:

"Mi smo ozbiljni vrtlari spremni na šalu, ali smo iskoristili neozbiljni trenutak. Sve što se događa oko nas je jako ozbiljno, ali neki potezi određenih ljudi su neozbiljni. Dok nebom lete letjelice, nitko ne zna što se događa. Željeli smo poručiti da se, bez obzira na sva trenutna događanja u svijetu, bitno potruditi da nam bude ugodno i lijepo u našem zelenom okruženju. Mi u tome možemo pomoći", kazali su Alan Ančić i Bojan Bojić, osnivači Vrtova Hortus, koji su na ideji radili s agencijom Spellcaster, prenosi idesh.dnevnik.hr.

Naime, i u viziji i misiji brenda Vrtova Hortus stoji kako za njih "kreativnost nema granica", a pristup svog tima opisuju kao "opušten i veseo" te se "izdvajaju od drugih".

Kontroverza prije svega

Reklamnom kampanjom o bespilotnoj letjelici svakako su postali temom posljednjih dana. Ipak, je li takvo pozicioniranje brenda prikladno? Za komentar smo se obratili komunikacijskoj stručnjakinji Ankici Mamić. Naša sugovornica prvo je ustvrdila kako je takav događaj izabran "brzopleto".

"Činjenica je da događaj nije imao nikakve ljudske štete. Prouzročena je materijalna šteta i očito su htjeli privući pažnju", kazala je. Komunikacijska stručnjakinja pojasnila nam je da je takvo što za pozicioniranje brenda "promašeno".

Međutim, zanimalo nas je kakvu su poruku prema publici htjeli postići?

"Kontroverze i humor uvijek pale da dobijete vidljivost. To je po načelu neka o meni pišu i govore, pa makar i dobro, misleći da je i loše-dobro", objašnjava naša sugovornica.

"Tu se radi o djelatnosti gdje reputacija nije osjetljiva, pa im ovo neće donijeti neke štete, no niti posebne koristi. Srećom, nije bilo ljudskih žrtava inače bi bilo potpuno neprimjereno", zaključila je Mamić.

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.