PREVEZENI U BOLNICU

ZASTRAŠUJUĆI TRENUCI U ZRAKU Zrakoplov Air Canade imao brojne turbulencije od kojih je 37 putnika lakše stradalo

Autor

av/h

Najmanje je 37 putnika lakše ozlijeđeno u zrakoplovu Air Canade, kada su ga zahvatile snažne turbulencije, a zrakoplov je potom preusmjeren te je sletio na Havaje, objavio je avioprijevoznik. 

12.07.2019. u 13:31
Ispiši članak

Boeing 777, koji je s 269 putnika i 15 članova posade letio je u četvrtak iz Vancouvera za australski Sydney "doživio je, oko dva sata nakon što je preletio Havaje, nepredviđene, iznenadne snažne turbulencije", naveo je avioprijevoznik, koji dodaje da je zrakoplov potom preusmjeren te je sretno izvanredno sletio u Honolulu.

Putnici su odvedeni u bolnicu, a devetero njih zadobilo je "ozbiljne" ozljede, javili su lokalni mediji pozivajući se na havajske dužnosnike.

Po riječima putnika, kabina zrakoplova bila je okrvavljena i ulubljena nakon što su brojni putnici udarili tijekom turbulencija u strop zrakoplova.

"Svi smo udarili u strop zrakoplova i sve je popadalo", kazao je Jess Smith za lokalnu tv postaju KHON dodavši: "Ljudi su poletjeli".

Alex Macdonald iz australskog Brisbanea kazala je za kanadski CBC News da su svi u zrakoplovu bili pod iznimnim šokom.

"Vidjela sam kako ljudi ispred mene udaraju o prostor za prtljagu i potom opet padaju u svoja sjedišta", kazala je.

Snimke koje su napravljene u letjelici tijekom incidenta pokazuju kako su maske za kisik ispale van, a servisna kolica lete po kabinskom prostoru. Na Instagramu jednog od putnika vidi se kako on i drugi putnici u zračnoj luci imaju na sebi Schanzov medicinski ovratnik.

Nedavno se slična situacija sa snažnim turbulencijama dogodila na putu s Kosova u Francusku, uz snimke jednog od čuvara u zrakoplovu kako udara o strop, a drugi se moli.

U drugom sličnom nedavnom slučaju 29 ljudi je ozlijeđeno nakon što je zrakoplov Turkish Airlinesa doživio jake turbulencije dok se u ožujku približavao zračnoj luci John F. Kennedy u New Yorku.

Zračne turbulencije događaju se u trenutku dok je nebo čisto i jasno i bez ikakvih vizualnih indicija poput oblaka. Do njih dolazi kada se velike zračne mase koje se kreću različitom brzinom sudare, a to se ne može detektirati golim okom ili konvencionalnim radarom.

Piloti obično koriste informacije drugih zrakoplova, posredovanih putem zračne kontrole, kako bi otkrili dijelove mogućih turbulencija.

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.