pod pritiskom investitora

Yahoo izgubio trećinu vrijednosti, ukida radna mjesta i nekoliko odjela

Autor

Direktno.hr

Internetska kompanija Yahoo planira smanjiti troškove poslovanja, što uključuje ukidanje 1.600 radnih mjesta, ili 15 posto ukupnog broja zaposlenih, te gašenje nekoliko poslovnih odjela, piše Wall Street Journal.
02.02.2016. u 08:08
Ispiši članak

Taj bi plan, piše WSJ, a prenosi Reuters, izvršna direktorica kompanije Marissa Mayer trebala predstaviti u utorak, nakon što Yahoo objavi poslovne rezultate za četvrto tromjesečje prošle godine.

Poslovodstvo Yahooa već je dugo pod pritiskom investitora koji traže da tvrtka proda svoje temeljno poslovanje, a ne da ga izdvoji iz kompanije, što je planirala uprava.

Nije jasno, piše WSJ, koji se poziva na dobro upućene izvore, da li će najava uprave zadovoljiti te investitore, no smanjenje troškova poslovanja trebalo bi povećati privlačnost kompanije ako će se prodavati.

Telekomunikacijski div Verizon već je ranije poručio da je zainteresiran za kupnju Yahooa, a mogući su i drugi potencijalni kupci - neke medijske kompanije ili privatni investicijski fondovi.

Yahoo je polovicom prošle godine zapošljavao 11.000 ljudi, dok je na kraju 2014. godine imao 12.500 zaposlenih.

Zbog povećane konkurencije Googlea i Facebooka, Yahoo ne uspijeva proširiti svoje internetsko poslovanje, niti značajnije povećati prihode od oglašavanja.

Zbog toga je u proteklih godinu dana dionica Yahooa izgubila oko trećine svoje vrijednosti.

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.