vjerodostojnost informacija
Vlasnik Facebooka najavio borbu protiv senzacionalizma i 'lažnih vijesti'
Facebook je odlučio pozvati svoje korisnike u borbu protiv dezinformacija i na prepoznavanje "vjerodostojnih" izvora, zbog poplave senzacionalizma i dezinformacija, objavio je u petak izvršni direktor Mark Zuckerberg.
"Previše je senzacionalizma, dezinformacija i podijeljenosti u današnjem svijetu", ocjenjuje on u petak na svojoj stranici, dodajući da "društvene mreže omogućuju ljudima plasiranje informacija brže nego ikada".
Zato je važno, smatra on, da svaki korisnik istakne kvalitetnu informaciju, ali je isto tako naglasio da je "goruće pitanje na koje pokušavamo odgovoriti - kako odlučiti koji su izvori informacija vjerodostojni.
Kompanija koja ima više od 2 milijarde korisnika kaže da će između ostalog koristiti ankete kako bi utvrdila koje medijske kuće korisnici Facebooka smatraju vjerodostojnima.
"Ta novina neće promijeniti količinu informacija koju ćete vidjeti na Facebooku. To će samo promijeniti ravnotežu informacija u korist izvora koje se smatra vjerodostojnima", kaže Zuckerberg.
Već od sljedećeg tjedna, najavljuje on, News Feed - ključni proizvod kompanije na tom području, davat će prednost kvalitetnim vijestima pred onima koje objavljuju manje vjerodostojni izvori.
Komentari
VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.