NOĆNA MORA U ZRAKU

Uobičajeni let pretvorio se u katastrofu: Putnici masovno povraćali, nagađa se uzrok

Autor

mm

Trebao je to biti samo jedan uobičajeni dugi komercijalni let od Mauricijusa do Frankfurta u Njemačkoj. Tako je i krenulo, sve dok trećini putnika u samom zrakoplovu nije pozlilo pa je uslijedilo masovno povraćanje oko 70-ak putnika.

03.05.2024. u 17:38
Ispiši članak

Srećom, pilot u avionu je bio educiran za ovakve krizne situacije, pa slobodno možemo reći da je kriza svladana uspješno. Nakon inicijalne panike, avion je nastavio svojim zadanim pravcem prema Frankfurtu gdje je u zračnoj luci hitna pomoć dočekala otrovane putnike.

Nitko od putnika nema ozbiljne zdravstvene posljedice, no strah je prisutan jer i dalje nije poznato što je točno uzrok ovakve masovne reakcije putnika na avionu.

Kako je rekao glasnogovornik njemačke aviokompanije koja je prevozila putnike: "I dalje se traži uzrok masovnog trovanja putnika, hrana koja je posluživana u avionu spravljena je na Mauricijusu", rekao je kratko i tako dao za naslutiti što bi mogao biti stvarni razlog ovakve krize.

Veliki incident trovanja u Japanu

Kako je zaključio, nije neobično da putnicima u zrakopolovu pozlije tijekom leta, no ovakva simultana reakcija putnika svakako jest. Inače, ovo nije prvi put da se putnici u avionu masovno truju hranom.

Kako piše Daily Mail, 1975. godine japanski avioprijevoznik je prevozio putnike iz Aljaske u Pariz, samo da bi prisilno sletjeli u Dansku zbog masovnog trovanja putnika. Njih gotovo dvije stotine je osjetilo tegobe, ali srećom nitko nije izgubio život. 

Avion Croatia Airlinesa nije mogao sletjeti ni u Zagreb ni u Split: Posada se ipak snašla

Na kraju se ispostavilo da je do trovanja došlo zbog neadekvatno pripremljene hrane, a glavni i odgovorni menadžer cateringa u aviokompaniji je zbog toga počinio samoubojstvo. 

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.