NJEMAČKA ZAOSTAJE

ŠVICARSKA Završen tunel dug preko 15 kilometara koji prolazi ispod Alpa

Autor

sk/h

Švicarska je u petak proslavila dovršetak izgradnje tunela Ceneri, u sklopu velikog europskog željezničkog projekta, čija realizacija kasni na njemačkoj strani.

04.09.2020. u 16:36
Ispiši članak

Tunel dug 15,4 kilometara središnji je element najvažnijeg željezničkog koridora između Sjevernog mora i Mediterana, istaknula je švicarska predsjednica Simonetta Sommaruga, otvarajući tunel koji prolazi ispod Alpa kod talijanske granice.

Zajedno s postojećim švicarskim tunelima Gotthard i Loetschberg, Ceneri omogućuje vlakovima prolazak ispod Alpa bez velikih uspona.

Tri tunela dio su plana povezivanja luka Rotterdam u Nizozemskoj i Antwerpena u Belgiji s lukom u Genovi. Dok je Švicarska završila svoj dio, a Italija je blizu dovršetka svoje dionice pruge, Njemačka jako zaostaje.

Dionicu od Karlsruhea do Basela treba proširiti s dva na četiri kolosijeka. Izgradnja bi trebala potrajati još 15 godina jer su se mnogi stanovnici duž rute žalili na projekt.

Švicarska je zbog kašnjenja počela pregovore s Francuskom o mogućem korištenju francuske željezničke rute sjeverno od Švicarske umjesto njemačke.

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.