nemiri
Samoubojstvo studenta potaknulo prosvjede na Tajvanu
Studenti su na novinskoj konferenciji pozvali i studente iz drugih gradova i zemalja da im se pridruže u Taipeiju.
Novi val prosvjeda potaknulo je samoubojstvo jednog od studenata koji su 24. srpnja već prosvjedovali pred ministarstvom. Dvadesetogodišnji Lin Kuan-hua ubio se u četvrtak, objavila je državna agencija Central News Agency, nakon što je prethodno 24. srpnja, zajedno s većim brojem studenata bio uhićen prilikom prosvjeda tijekom kojeg su upali u urede ministra obrazovanja. Njih tridesetak poslano je dalje pred tužitelja na ispitivanje, a neki od uhićenih pušteni su uz jamstvo, uključujući i Lina, koji je nakon puštanja kod kuće počinio samoubojstvo.
Prema pisanju lista Apple Daily, njegova posljednja poruka, ujedno i rođendanska želja, bila je povlačenje kontroverznog kurikuluma, koji je, po mišljenju onih koji ga osporavaju, "kinocentričan" odnosno favorizira kineski pogled na povijest Tajvana.
Stotine studenata okupile su se već u četvrtak kasno navečer pred ministarstvom obrazovanja tražeći ostavku ministra Wua Se-hwaa, neki od njih noseći bijele ruže i svijeće simbolički se opraštajući s preminulim studentom.
Komentari
VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.