NEZGODA

Putnika United Airlinesa tijekom leta ubo škorpion

Autor

Direktno.hr

Aviotvrtka United Airlines u petak se ponovno morala braniti od optužbi nakon što se jedan putnik požalio da ga je tijekom leta iz Teksasa ubo škorpion. 

14.04.2017. u 21:25
Ispiši članak

United još uvijek pokušava popraviti ugled pošto je prošlog tjedna iz zrakoplova te aviotvrtke izbačen putnik zbog pretrpanog leta. Videosnimka tog incidenta obišla je svijet i pokrenula lavinu kritika u medijima i na društvenim mrežama. 

U novom slučaju vezanom za tu aviotvrtku muškarac koji je u nedjelju putovao iz Houstona u kanadski Calgary tvrdi da mu je iz pretinca za prtljagu na glavu pao škorpion koji ga potom ubo ispod nokta, objavili su mediji i United. 

"Bili smo u zrakoplovu sat vremena i večerali kad je nešto palo na moju glavu, pa sam to uhvatio", rekao je Richard Bell za CBS. 

Drugi putnik je upozorio Bella da je riječ o škorpionu, a životinja ga je tada ugrizla. 

Osoblje Uniteda pomoglo je Bellu nakon ugriza, a liječnik na tlu uvjerio je posadu da mu život nije u opasnosti, rekla je glasnogovornica tvrtke Maddie King. Dodala je kako će se ispričati svom klijentu i raspraviti o idućim koracima. 

United je u utorak bio izložen snažnim kritikama javnosti zbog nasilja nad putnikom od kojeg se zatražilo da "dobrovoljno" oslobodi mjesto u zrakoplovu radi zaposlenika te aviotvrtke. 

United Airlines je na prebukiranom letu iz Chicaga za Louisville želio "osloboditi" četiri mjesta za svoje zaposlenike, pa je pozvao dobrovoljce da odustanu od leta uz kompenzaciju. Kako se nitko nije odazvao pozivu tvrtka je odabrala nekoliko putnika, a jedan od njih bio je nesretni putnik koji nije želio odustati od leta.

Snimke koje su napravili drugi putnici i objavili na društvenim mrežama pokazale su kako osiguranje silom izvlači putnika sa sjedala i potom ga vuče po podu zrakoplova do izlaza. 

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.