OVO IM JE DOBRA IDEJA

Poznata robna marka uvodi svakodnevne popuste na proizvode: Postoji nada da će ovo postati trend

Autor

im

U Sjedinjenim Američkim Državama došlo je do pojeftinjenja mnogih prehrambenih proizvoda, a ostaje vidjeti kad će isto dočekati Europa. 

26.05.2024. u 08:16
Ispiši članak

Naime, kupci će svakodnevno imati popuste do 30 posto na 4000 proizvoda u trgovinama i u online prodaji. Tako su Sjedinjenim Američkim Država pojeftinili brojne proizvode.

Naime, pojeftinili su meso, morski plodovi, smrznuta hrana, mliječni proizvodi i sirevi, pića, grickalice i tjestenine, kao i proizvodi privatne robne marke Amazon. 

Ova kompanija se tako pridružila sve većem broju trgovačkih lanaca, uključujući Target i Walmart, koji snižavaju cijene jer nastoje privući potrošače u trgovine.

FOTO: Pixabay 

Žele da kupci slobodnije troše

Cilj trgovaca je da ljudi slobodnije troše kako na osnovne proizvode, kao što je hrana, tako i na kupovinu nove odjeće, ukrasne predmete, umjetnine, piše CNN.

Nova neugodna vijest s polica hrvatskih trgovina: 'Ovakav krumpir se ne bi trebao nuditi potrošačima'

U pokušaju da privuče više kupaca Target je ovog tjedna smanjio cijene na više od 1500 popularnih proizvoda, od maslaca do deterdženta. Walmart je prošlog tjedna objavio da je pojeftinio skoro 7000 proizvoda u svojim trgovinama.

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.