NGO upozorava

Ove tri aviokompanije od njih 200 najmanje su štetne po okoliš

Autor

mšm/h

Samo mali broj zračnih kompanija u svijetu uspijeva rasti, a da istovremeno uspijevaju razinu emisija ugljičnog dioksida (CO2) držati na nepromijenjenoj razini, priopćila je u subotu nevladina organizacija "Atmosfair" sa sjedištem u Njemačkoj.

08.12.2018. u 14:01
Ispiši članak

Samo jedna od deset aviokompanija se uspijeva približiti povećanju kilometara leta s boljom učinkovitošću glede CO2.

Među 200 kompanija, "Atmosfair" navodi tri najmanje štetne zračne kompanije po okoliš: britanski TUI, brazilsku kompaniju LATAM i China West Air.

Kao kriterij se koristi emisija CO2 svake pojedine aviokompanije po prijeđenom kilometru i putniku na svim zračnim rutama. Od 50 njih koje su najmanje štetne po okoliš,  14 ih je iz Europe, a deset iz Kine.

Emisije CO2 za koje su odgovorne aviokompanije povećale su se tijekom 2018. godine za pet posto, dok se sveukupni broj kilometara povećao za šest posto.

"Potrebno nam je novo, sintetičko i CO2-neutralno gorivo i daljnje mjere kako bismo promijenili politiku zračnih kompanija glede klimatskih promjena", kazao je Dietrich Brockhagen, direktor NGO-a "Atmosfair".

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.