TKO RADI TAJ I GRIJEŠI
NEVJEROJATAN PROPUST Osoblje Air Canade ostavilo usnulu putnicu u avionu
Uprava zrakoplovne tvrtke Air Canade priopćila je da istražuje slučaj o tomu kako je posada u kabini aviona ostavila putnicu koja je ondje ostala nakon slijetanja jer je zaspala.
Naime, nakon slijetanja u zračnu luku Toronto, jedna se putnica probudila sama u kabini zrakoplova u potpunome mraku, prenosi BBC.
"Mislila sam da sam ružno sanjala. I sama se pitam kako se to dogodilo", napisala je Tiffani Adams 9. lipnja u poruci na Facebooku.
Opisala je da se probudila "oko ponoći (nekoliko sati nakon slijetanja zrakoplova) u potpunom mraku i u hladnoj kabini".
Potom je pokušala telefonom pozvati prijateljicu Deannu Dale, no mobitel se ugasio nakon manje od minute razgovora.
Baterija se ispraznila, a u kabini zrakoplova nije bilo struje da ga ponovno napuni. To ju je još više preplašilo, pa je u pilotskoj kabini potražila talkie-walkie. Kad ga je pronašla ustanovila je da ni taj uređaj ne funkcionira.
Nesretna se putnica potom dosjetila da bi mogla iskoristiti baterijsku svjetiljku pronađenu u kabini te je počela slati SOS signale uključujući i isključujući svjetiljku. No ni to nitko nije zamijetio. Na kraju je uspjela otvoriti vrata pilotske kabine i pozvati pomoć.
U međuvremenu je njezina prijateljica Deanna Dale nazvala Zračnu luku Toronto Pearson te ih obavijestila o tomu da je u zrakoplovu ostala jedna putnica.
Tiffani Adams 'pronašao' je transportni radnik koji vozi kolica s prtljagom te joj je pomogao da izađe iz aviona.
Adams je kazala i da su joj iz Air Canade po dolasku u zgradu zračne luke ponudili prijevoz limuzinom i noćenje u hotelu, što je odbila, želeći se što prije vratiti kući.
Novinarima je kazala da još uvijek ima noćne more i poteškoće sa spavanjem. "Jedva zaspim, a i kad zaspim budim se u strahu da sam zaključana u nekom mračnom prostoru", kazala je.
Zrakoplovna tvrtka više se puta ispričala putnici za propust te obećala da će istražiti slučaj.
Komentari
VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.