SAD NAJAVLJUJE RAZLIČITE BOJE KVAČICA
Musk ponovno odgađa uvođenje pretplate na 'plavu kvačicu'
Novi vlasnik Twittera Elon Musk rekao je u ponedjeljak da ta društvena platforma odgađa ponovno pokretanje svoje usluge pretplate na plavu kvačicu, koja se izdaje kao potvrda autentičnosti profila.
"Odgađamo ponovno pokretanje 'Blue Verified' dok ne budemo uvelike sigurni da neće biti lažnog predstavljanja", napisao je Musk u tweetu.
"Vjerojatno ćemo koristiti različite boje kvačica za organizacije i za pojedince".
Priželjkivana plava kvačica prije je bila rezervirana za provjerene račune političara, poznatih ličnosti, novinara i drugih javnih osoba.
Opcija pretplate, otvorena za svakoga tko je spreman platiti, uvedena je ranije ovog mjeseca kako bi pomogla Twitteru da poveća prihod dok se Musk bori da zadrži oglašivače.
Twitter je obustavio tu novu uslugu pretplate na plavu kvačicu od osam dolara, jer su lažni računi rasli kao gljive i najavio da će Twitterova usluga pretplate za plavu kvačicu biti vraćena 29. studenog.
Musk je također tvitao da je Twitter prošlog tjedna dodao 1,6 milijuna korisnika, što je "još jedan rekord svih vremena".
Oglašivači na Twitteru, uključujući velike tvrtke kao što su General Motors, Mondelez International, Volkswagen AG, obustavili su privremeno oglašavanje na platformi.
Procjenjuje se da su stotine zaposlenika Twittera također dale otkaz prošli tjedan, nakon što je Musk u četvrtak dao rok da se zaposlenici prijave za "duge radne sate visokog intenziteta" ili da odu.
Komentari
VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.